Besøk?

Luci

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Hvordan gjøre dere med besøk og lignende nå om dagene?
Har fortsatt mange som ønsker å komme på besøk for å se lille gullet.

Personlig kjenner jeg at jeg blir mer og mer nervøs for å ha/dra på besøk med tanke på RS virus og korona. Jeg er heller ikke fullvaksinert selv og skal ta andre dose i dag.
Jeg har opplevd opptil flere ganger at folk sier når vi kommer på besøk; jeg kan ikke holde fordi jeg er forkjøla. Eller at de ikke sier noe, men jeg hører de hoster og snufser. Blir ekstremt skuffet da dette er venner og familie.

Får også mye mas om å komme innom og vise frem på jobb, men usikker på om jeg har lyst til dette nå… Spesielt med tanke på at FHI har gått ut og sagt at spedbarnsforeldre bør begrense alt besøk.

Jeg syns du skal styre det etter eget forgodtbefinnende, og ingenting annet. Du skal være trygg i egen situasjon.

Jeg syns du skal styre det etter eget forgodtbefinnende, og ingenting annet. Du skal være trygg i egen situasjon.
Støtter denne! Hilsen mamma til baby innlagt for RS nå. Skal være mye mer forsiktig og streng når vi kommer hjem..

Hvordan gjøre dere med besøk og lignende nå om dagene?
Har fortsatt mange som ønsker å komme på besøk for å se lille gullet.

Personlig kjenner jeg at jeg blir mer og mer nervøs for å ha/dra på besøk med tanke på RS virus og korona. Jeg er heller ikke fullvaksinert selv og skal ta andre dose i dag.
Jeg har opplevd opptil flere ganger at folk sier når vi kommer på besøk; jeg kan ikke holde fordi jeg er forkjøla. Eller at de ikke sier noe, men jeg hører de hoster og snufser. Blir ekstremt skuffet da dette er venner og familie.

Får også mye mas om å komme innom og vise frem på jobb, men usikker på om jeg har lyst til dette nå… Spesielt med tanke på at FHI har gått ut og sagt at spedbarnsforeldre bør begrense alt besøk.
Her er det bare to sett besteforeldre som har kommet på besøk hittil, og de er alle pensjonister og mest hjemme :rolleyes: Gruer meg litt til å få mer besøk men vi tar det helt med ro, og ingen som har symptomer får komme innom. Jordmor som var på hjemmebesøk ringte og sa at studenten hun skulle ha med var litt snufsete og spurte om hun kunne bli med hvis hun gikk med munnbind, men det svarte jeg nei til. Men så er det jo ikke alle som spør heller da…

Ingen som er forkjølt får være i nærheten av mi dotter. Har ikkje hatt masse besøk pga Faren for RS virus. Jobber i barnehage og hadde på forhånd tenkt å vise hu fram der ein gong før jul, men har ombestemt meg.

Sniker fhi er klare med sine råd så bare henvis til dem de anbefaler ikke besøk

Back
Topp