Besøk

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Hva gjør dere når dere er på besøk og småen skal sove?

Jeg har av og til med vogn, kommer anpå hvor jeg er. Men synes det er veldig vanskelig da lille ikke klarer å finne søvnen selv. Så blir som oftest bysset i søvn og sover på meg. Men er litt styrete så jeg er ikke så fan av så lange besøk for blir så fort stresset:P
Men på en annen side så liker jeg veldig godt å komme meg ut for å få litt avlastning og voksenkontakt :-) Er alene m snuppa da.

Har ofte med vogn om jeg skal være der mer enn en time. Han sovner raskt og vogna er superlett å få med seg (bugaboo cameleon).

Jeg har som regel med vogn, evt. bare bagen. Så lenge det ikke er dyr der vi er på besøk så kan jeg fint legge ham på gulvet på et tykt teppe også. Han sovner som regel ved amming og så legger jeg han bare fra meg når han er ferdig spist, sover som regel fint videre da :)

Åhh ja da kan jeg angre på den store vognen jeg har kjøpt:P
Her sovner hun relativt sjelden med puppen så den tid forbi :/ det var jo så greit:P

Litt annet tema, men babyen min våkner ofte med gråt pga luft i magen. Jeg hjelper litt med å løfte beina og da kommer det som regel ut. Men hun klarer ikke å prompe selv virker det som :P Noen andre som opplever lignende?
Hun kan fort sovne igjen når det er ute da.. :)

Legger han i sofan og har et pledd rundt kroppen som et nest og et pledd..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Legger henne stort sett i sofaenmed pleddom vi er på besøk, men i vognen om den er med.

Bra du har funnet ut at det hjelper å løfte beina da:) Her er hun kjempegod på å prompe hehe.

Back
Topp