Besøk på sykehuset

Jeg er også førstegangs. Tenker at så lenge formen tillater det, så ønsker jeg besøk av foreldre+svigerforeldre, regner med vi er rimelig stolte og klare for å vise frem mini :D blir vi flere dager kanskje vi kan åpne for flere besøk, kanskje like greit å ta det på sykehuset fremfor hjemme? :)
 
Vi kommer til å ta imot mine foreldre på sykehuset de dagene jeg er der. Min mann er fra Frankrike, så hans familie kommer på besøk når vi er hjemme igjen. Skal føde på Drammen og der får bare besteforeldre og søsken komme på besøk. Syns det er helt greit
 
Tja er jeg alene på sykehuset, så blir det kun begge storesøsternene, mormor og pappaen som får besøke. Orker ikke masse besøk der siden som flergangsfødende ikke er der så lenge.
 
Foreldrene og besteforeldrene mine er det naturlig å få besøk av på sykehuset. Hans familie bor i en annen by, så de besøkene får vente til vi er kommet på plass. Får ellers se om det er naturlig å få besøk av noen venninner, men har inntrykk av at folk respekterer den tida på sykehuset og heller venter på klarsignal om å få komme på barselbesøk :)
 
Jeg tenker at de som vil komme innom er velkommen :) men det har pleid å være mine foreldre og min søster som har tatt turen :) sist dro jeg hjem dagen etter fødsel så det var ikke flere som rakk ;)
 
Besteforeldre og søsken
 
Her er det bare mamma, mine to yngre søstre og svigerfar og svigerbror som er aktuelle. Jeg synes bare det er koselig:) regner med en uke på nfi så vi har nok god tid. Med første tror jeg mamma kom dagen etter fødsel, og svigerforeldrene dagen etter eller etter der. Deilig med visittid ja.:)

Samme hjemme, vi blir nok ikke nedrent.
Mer spent på om jeg orker/ønsker å trille innom jobb (sykehuset) før vi drar hjem.. lyst til å vise fram baby men vet jo at man er i en helt egen verden etter fødsel:p
 
Var kun svigermor som kom opp noen timer med barna.
Ellers var vi 3 dager alene og det var veldig godt med den roen
 
Back
Topp