Nå ee jeg så lei av besøk! På torsdag kom søstern til sambo med mann og barn. De kom helt fra Østfold, så de ble jo så klart en stund. Vesla hadde akkurat sovna da de kom, så da ble de selvfølgelig sittende å vente på at hun skulle våkne, og det tok jo noen timer. I tillegg haddr jeg melkespreng og var sliten. Da jeg skulle amme satt ungen deres på 2,5 år omtrent oppå meg, ganske plagsomt. Så igår var det opp til svigers for der var jo alle sammen. Tenkte det skulle bli en kort tur jeg, men vi var der fra 17-23! Ungen deres er så masete og styrer og skriker rundt. Tror babyen er en dukke og skal ta av og på sokkene hennes hele tiden. I tillegg kaver hun rundt i sofaen og veiver med bein og armer når jeg sitter og ammer.
Får ikke akkurat fred.
Og alle skal holde babyen, de er jo snille men jeg liker det ikke når det blir så mye.
Tør liksom ikke si noe heller, vil ikke at de skal tenke at jeg er en hysterisk mamma.
Var helt utslitt og på gråten da vi kom hjem igår.
Vi hadde hatt hjemmebesøk av helsesøster tidligere på dagen også, så jeg hadde neste ikke fått slappet av.
Idag kommer to kompiser av sambo innom også, håper de blir kort, for nå er jeg drittlei!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Får ikke akkurat fred.
Og alle skal holde babyen, de er jo snille men jeg liker det ikke når det blir så mye.
Tør liksom ikke si noe heller, vil ikke at de skal tenke at jeg er en hysterisk mamma.
Var helt utslitt og på gråten da vi kom hjem igår.
Vi hadde hatt hjemmebesøk av helsesøster tidligere på dagen også, så jeg hadde neste ikke fått slappet av.
Idag kommer to kompiser av sambo innom også, håper de blir kort, for nå er jeg drittlei!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app