Besøk hos jordmor

karro.90

Betatt av forumet
Var på andre kontroll hos jordmor i dag og jeg er så fornøyd med ho!
Ho tar seg god til å undersøke og prate, føler meg så godt mottat og ivaretatt

Og verdiene var helt like som sist, magen vokser akkurat som den skal og han prøvde hele tiden å spare vekk hånda hennes når ho skulle høre på hjertelyden
Var så glad og lettet når jeg kom ut fra helsestasjonen!

Andre som er like heldige som meg?

Så fint at du er fornøyd med jordmora di! :) Det er utrulig viktig!

Jordmora mi er også heilt fantastisk! Vi har bare ei her eg bur, og eg trur ho er kjent som der varmaste vesenet i kommunen omtrent.
Veldig betryggende å gå på kontroll hos noken som er så forståelsesfull og tålmodig :)

Hurra for gode jordmødre!

Har også en helt fantastisk jordmor. Er så glad for at det er nettopp hun som jobber her. Tar seg god tid og er virkelig omsorgsfull

Den første gangen jeg var hos jordmor satt jeg i bilen og gråt etterpå fordi jeg synes jeg ble tatt så godt vare på av helsevesenet! Haha :D

Ja veldig fornøyd med mi jm, har gått til ho i hvert svangerskap så veldig koselig. Var hos ho i dag jeg å :p

Min jordmor må hilse på mannen min hver gang han er med, som om det er første gang han er med! Har vært hos henne no 4 ganger og mannen har vært med alle gangen. Ellers er hun ganske så hyggelig. Men virker litt irritert på at mannen er med. Men men sånn er det bare av og til :p

Er det bare jeg som har mannen med kanskje? :p Synes det ihvertfall er greit at han er med. Bedre at 2 hoder får inn all info og ikke bare 1. Har en tendens til å glemme litt innimellom :p #gullfiskhukommelse :)

Min jordmor må hilse på mannen min hver gang han er med, som om det er første gang han er med! Har vært hos henne no 4 ganger og mannen har vært med alle gangen. Ellers er hun ganske så hyggelig. Men virker litt irritert på at mannen er med. Men men sånn er det bare av og til :p

Er det bare jeg som har mannen med kanskje? :p Synes det ihvertfall er greit at han er med. Bedre at 2 hoder får inn all info og ikke bare 1. Har en tendens til å glemme litt innimellom :p #gullfiskhukommelse :)
Min mann har vært med et par ganger til legen på vanlig kontroll, men ikke jordmor. Har sagt at jeg vil ha han med neste gang :) syns det er greit at de møtes i og med at vi skal ha gradert perm i fellesferien, så det kan fort hende at det er han som må bli med den lille på kontroll på helsestasjonen. Tror han syns det er ganske koselig at jeg vil ha han med :) Han skal i allfall få føle at han blir inkludert så mye han vil, tenker jeg.

Min mann har vært med et par ganger til legen på vanlig kontroll, men ikke jordmor. Har sagt at jeg vil ha han med neste gang :) syns det er greit at de møtes i og med at vi skal ha gradert perm i fellesferien, så det kan fort hende at det er han som må bli med den lille på kontroll på helsestasjonen. Tror han syns det er ganske koselig at jeg vil ha han med :) Han skal i allfall få føle at han blir inkludert så mye han vil, tenker jeg.
Det var veldig lurt tenkt. Mannen har hilst på legen flere ganger, men aldri jordmor. Men fra august så er det jo han som skal til jordmor.

Ja er fornøyd. Hun bare snakker så innmari mye.

Har en fantastisk jordmor :happy:. Hun har 15 års erfaring, elsker jobben sin og viser det på en fin måte.
Hun spurte spesielt etter mannen og syns det er kjekt at han er med.

Min jordmor er en skikkelig erfaren dame. Vi har ikke noen kjempegod kjemi, men jeg stoler 100% på hennes kompetanse. Har dratt dit alene de gangene jeg har vært der, men neste gang blir kjæresten med. Da skal hun ta en gjennomgang på fødsel... Merker jeg nesten gruer meg litt :wideyed:

veldig fornøyd. Hun snakker om alt fra amming til barseltid. og er veldig hjelpsom om det er noen problemer. Over 30 års erfaring som jordmor, så veldig fornøyd med henne :)

Var på andre kontroll hos jordmor i dag og jeg er så fornøyd med ho!
Ho tar seg god til å undersøke og prate, føler meg så godt mottat og ivaretatt

Og verdiene var helt like som sist, magen vokser akkurat som den skal og han prøvde hele tiden å spare vekk hånda hennes når ho skulle høre på hjertelyden
Var så glad og lettet når jeg kom ut fra helsestasjonen!

Andre som er like heldige som meg?
Samme opplevelse her - sist tok jeg meg i å gå nynnende ut av helsestasjonen etter kontroll, bare fordi jeg var så glad:)

Back
Topp