besøk hos besteforeldre..

soline

Forelsket i forumet
hva gjør dere når dere ungen deres har vert på ferie hos besteforeldre, og kommer hjem igjen bortskjemte og trasse?
Vil ikke spise mat, bare "namme nam" og drikke brus. Gjør akkurat som den vil og gir egentlig skikkli F***  i hva du sier...

Enda du har sagt klart i fra at ungen ikke skal få så mye godteri og gitt klare regler for hvordan ting fungerer gang på gang..

grrr vi hadde en kamp frem til 1år. det var IKKE lov å gi noe som helst sukker, men det sleit de virkelig med.. men tror de har fatta det nå... bli forbannet på de(besteforeldrene) eneste som hjelper. true de med at de ikke får passe de ellers..

Ja, det første jeg hadde gjort var og tatt opp med de. og lurt på hva i all verden di hadde fora ungene mine på[&:] Og lurt på om di var så blåst i hue at di ikke skjønte hvorfor jeg hadde gitt beskjed om og IKKE gi de masse godter og brus!!!!

Men nå har jeg såpass 'voksne' foreldre at di respekterer MIN grense og gir aldri barna mine noe jeg ikke vil de skal ha[8|][:)]

Kan ikke fatte at noen som er godt voksne ikke kan respektere sine barns ønsker.....

Eneste som funkka her, var å be mamma komme hit å se hvordan sara oppførte seg etter å ha vært hos dem... Å det funka gett... Nå har dem de samme reglene hos seg som det vi har...

Hadde helt klart tatt en samtale med  de besteforeldrene.

Heldigvis er ikke våre sånn, de respekterer våre grenser i forhold til sukker, brus og mat.

Back
Topp