Besøk av forkjølete venner

Camillas

Elsker forumet
Hvor viktig er det at man ikke har forkjøla folk på besøk når man har ett spedbarn på 2 uker?
Trodde de hadde så mye antistoffer i seg nå som de drikker mm at de ekke ble smittet så lett jeg....?[8|]

Går sikkert fint det vist dem ikkje appsolutt må være helt opp i ansiktet på babyen, å hyppig håndvask er vel å anbefale.

Hadde ikke likt det nei[8|]
Når jeg fikk Julie ringte folk til meg og sa at de desverre ikke kunne komme pga sykdom. Det tok de som en selvfølge.

vel, jeg hadde ikke likt det sjøl om en syk hadde nusset og nasset på min elskning når hun var 2 uker[:)]

Hadde latt være. Forkjølelse er supersmittsomt.

Da står vi over [;)]

kommer an på... hvis de hoster og snufser og nyser stadig vekk, ville jeg kansje avventet det. Men forkjølelse smitter via dråpesmitte, og hvis de ikke puster babyen i ansiktet, eller tar på den med urene hender er det ikke noe problem.

ORIGINAL: Princess of Egypt

kommer an på... hvis de hoster og snufser og nyser stadig vekk, ville jeg kansje avventet det. Men forkjølelse smitter via dråpesmitte, og hvis de ikke puster babyen i ansiktet, eller tar på den med urene hender er det ikke noe problem.

Jøss! Plutselig flytende nå? Trodde du skrev gebrokkent jeg[&:]

Jeg har aldri brydd meg dersom noen forkjølte har villet komme på besøk til meg når hun var nyfødt..
Så lenge det ikke har vært spy-syka, da har de fått beskjed om å holde seg langt borte[8D][8D]

Emilie har heller aldri vært syk[:)] og har vært oppi mange snufsete feber hostende folk på 6mnd[:)]

Skal herdes litt, det er mitt syn[:D]

Back
Topp