Besøk av eksen

kjersti72

Elsker forumet
Nå har jeg hatt besøk av eksen min. han har ikke snakket med meg på 2år og nå er han blitt singel igjen.... Nei da den var stygg, menvil tro jeg representerer et tap for han for jeg har klart alle de tingene han sa jeg ikke kom til å klare når jeg flyttet. Jeg har fått barn , noe han sa i 5 år jeg ikke kunne få, for det var jo selvsagt min feil at vi ikke fikk !!!. han var forferdelig fortvilet på mine vegne da jeg gikk i fra han fordi jeg kom aldri til å klare meg økonomisk og kom iallefall aldri ha råd til å kjøpe meg hus. Her sitter jeg da med hus, barn, sykkel, bil X2 og jeg har klart meg.

Er litt skadefro da men for alt i verden det var kjekt å snakke med han igjen, bodde nå tross alt sammen i 7 år.....

Jepp har alltid vært UTROLIG flink å funnet meg HYGGELIGE menn som vil meg alt godt. Han sitter igjen med et hus verdt 3 mill og han hadde 1,4 i lån da jeg flyttet, jeg fikk 150 000.......Dette huset bygde vi sammen . Fikk og vite da jeg var flyttet og han ville ha meg tilbake at han ikke hadde sett meg opp som nærmeste pårørende på jobben en gang, der stod mora !!!!!!!

Vel har ikke angret en dag på at jeg flyttet der ifra kan du si...

Som sagt , flink til det der men menn jeg.........[8D][8D][X(][X(][X(][X(][X(][X(][X(][X(][X(]

Back
Topp