Berre ein tanke...

RaMona78

Forelsket i forumet
Ein tanke som slo meg..det er ein del seriøse tråder her, om ting som burde hatt ein god del meir fokus enn div. useriøse og kverulerende tråder som sklir ut i det uendelige...

Det er mødre som sitter her og skriver om sitt værste mareritt osv, men den tråden som får mest fokus er og flest svar er om pinsvin og bestemødre..

Så eit spark bak til meg sjølv om å holde seg for god til å bruke tid på å kverulere, det finnes faktisk viktigere ting i livet ein kan bruke tida på..
Som eg ser det så er me her inne på eit foreldre og barn forum, gravide og ønsket om å bli gravide.
Me skal støtte kvarandre, og gje gode råd, endelig vere ueinige om ting så klart, men syns alle burde tenke på korleis dei formulere seg..

Så ein god klem til alle, og beklager at eg brukte energi på uvesentlige tråder her i dag, og for at eg var usakelig i måter eg har formulert meg på.

Natta alle sammen[:)]

Det er jo folk som prater sammen i bestemortråden... Ingen som PRATER med hverandre i den andre vel[8|]
Derfor blir jo den så lang...

Veldig greit å holde seg til terminforum eller de andre underforumene om det blir litt for "hett" på Generelt.
Det er faktisk noen mnd siden en tråd som dette dukket opp her, men det skjer med jevne mellomrom. Det kommer aldri til å bli noen forandring her på Generelt. Det er bare sånn. Så da er det nok veldig greit å holde seg til underforumene om man vil ha mer "kosemoseoverdose-stemning". [:)]

(uten at jeg kan si jeg er noe særlig med på å lage "kvalm")

Det fine med å være på forum er at jeg er ett hundre prosent fri til å velge hva jeg vil engasjere meg i og bruke energi på. Det er faktisk noe av årsaken til at jeg er her i det hele tatt; det er et fristed. Jeg har ikke snev av dårlig samvittighet for å velge annerledes enn jeg ville gjort i det virkelige liv.

Skjønner hva du mener, og er enig. Hender jeg sitter med ekkel smak i munnen etter å ha deltatt i lynsjing av personer på usaklig grunnlag.

joda for all del, eg er ikkje noke sånn kosemosedose osv person. eg liker diskusjoner, men syns berre det blir litt for dumt med tråder som drar ut i det lengste med tåpelig kverulerende piss..når ei annen mor her forteller om sin sønn som kanskje har kreft osv...eg seier ikkje at me ikkje skal tulle og tøyse osv..men at det kan vere greit å tenke seg om til tider...
[:)]

har vert her før og eg, men tok ein pause på nesten 4 år...og på den tida var det hakket værre enn no..men syns det skal vere lov å bruke hodet av og til...

jo takk for påminnelsen, og understreking av mitt poeng [;)]

ORIGINAL: Labambie

Veldig greit å holde seg til terminforum eller de andre underforumene om det blir litt for "hett" på Generelt.
Det er faktisk noen mnd siden en tråd som dette dukket opp her, men det skjer med jevne mellomrom. Det kommer aldri til å bli noen forandring her på Generelt. Det er bare sånn. Så da er det nok veldig greit å holde seg til underforumene om man vil ha mer "kosemoseoverdose-stemning". [:)]

(uten at jeg kan si jeg er noe særlig med på å lage "kvalm")

Heh, enig !

Back
Topp