Berre 1 veka til termin idag. .

CherryCherry

Blir kjent med forumet
Neste Tirsdag er det berre en uke igjen til termin(3.Sept).
Noken som har termin på samme dag som meg, er dåke klare? Eg gruglede meg :))

Har nesten fått gjort klar baggen, berre litt små justeringer igjen :) tenkte å gjer den heilt klar kveld.
I baggen min så har/skal eg pakke ned:
-Ammeinnlegg (er ett must)
-klær/undertøy til meg
-toalettsaker
-HÅRSTRIKK
-svangerskaps papirene
-klær til babyen
-hårpynt til babyjenta mi <3 (bestilt av "PynteGuri" på Facebook)
-kamera/ladere
-hentesett
Lure litt på tøffler og, savna det sist gang :))
Ka var dåke i dåkes sjukehus bagg?

Neste Tirsdag er det berre en uke igjen til termin(3.Sept).
Noken som har termin på samme dag som meg, er dåke klare? Eg gruglede meg :))

Har nesten fått gjort klar baggen, berre litt små justeringer igjen :) tenkte å gjer den heilt klar kveld.
I baggen min så har/skal eg pakke ned:
-Ammeinnlegg (er ett must)
-klær/undertøy til meg
-toalettsaker
-HÅRSTRIKK
-svangerskaps papirene
-klær til babyen
-hårpynt til babyjenta mi <3 (bestilt av "PynteGuri" på Facebook)
-kamera/ladere
-hentesett
Lure litt på tøffler og, savna det sist gang :))
Ka var dåke i dåkes sjukehus bagg?

Jeg har termin samme dato som du har! :)
Gleder og gruer meg på samme tid, vet jo at jeg må gjennom det for å nå målet :D
Har med mykt toalettpapir, crocs (faktisk :P, skal KASTES etterpå) til å dysje med, energidrikk, tutt, morrpølse (haha! :D) og bok (utenom mye av det du har med). :)

Har termin 1. Sept og har vært klar i to uker allerede! Storesøster kom to uker før termin, så nå føler jeg egentlig at jeg går på overtid...
Alt rundt er klart og jeg kjeder meg sinnsykt om dagene. Alt husarbeid er jo gjort :p

Eg er blitt sofagris om dagene. Men manner meg opp til å gjer ting i huset
(får gjort litt og litt, sakte men sikkert..). Timeplanen er "full" om dagen. Storebror skal på skulen, å lillesøster skal ha frokost på samme tid. Leketid,Klesvask,rydding, vasking tar ingen ende :p er seriøst tappa for energi om dagene, håper berre den kommer tilbake etter fødselen :) trenger den tilbake sårt :)) med førstemann så kom han 2 uker før, andremann 3 dager før termin, så eg forvente ikkje noke overtid denne gangen heller.

Prøver kjerringråd men ingen av dei eg har gjort fungerer. . :((

dåke må ha masse lykke til begge to. Håper dåke slippe over tid :) og at fødselen går bra!!

Har også termin 3.sep. Jeg tror fort jeg kan gå litt på overtid jeg da, men håper på at ting begynner å skje til helga ;) Bagen er pakka, og har sikkert tatt med masse unødvendig, men når man ikke vet helt hva man går til så putter man jo oppi litt av ditt og datt ;) Gleder meg sååå!

Heilt sant. Eg pakka en bagg første gangen å fikk mora mi til å pakke ekstra med meg, (mangla masse) så ho kom med en koffert til meg :p var litt for masse unødvendig oppi der kan du sei :))

Men husk å ta med deg ammeinnlegg da :)) eg blei heilt tussete uten, blei jo våt heile tida:))
Masse lykke til iallefall, uansett om du går overtida eller ikkje :)

Har termin 1. sept og bagen er klar. Har sikkert med utrolig masse unødvendig jeg også :P Mye av det som er nevnt over. Har også pakket med litt skift til mannen. Og morgenkåpe og varmeflaske :P
To bager (den ene er veldig liten) og en sekk :P
Har sikkert med masse jeg ikke trenger og glemt masse jeg trenger :P
Men er jo heldigvis ikke så lenge man skal være på sykehuset da :)
Blir sikkert veldig godt og litt rart å komme hjem med en liten baby :)

Back
Topp