Bergentreff torsdag 29 april

natali81

Forelsket i forumet
da var det min tur å ordne treff tråden[:)]

det blir da hjemme hos meg (PM for adresse og veiforklaring)
klokka 12 som alltid[8D]

Kommer:
capri
metherese
-Eva-
lillefoxen
malela
kari26
bella_blid

Kommer kanskje:
aniva
fru riskorn
mini nini
navigare jenta
ing_ping
bergenstuppa
annhe

Kommer kanskje. Får se an formen til bitteliten etter all fartingen før i uken [:)]

Kan du sende meg en PM? Vi kommer kanskje[:)]

eg bor ved damsgård :)

sender PM ;)

Vi kommer[:D]

kommer kanskje.. Må se det litt ann siden jeg skal ha folk her senere på dagen..

vi kommer [:)]

jeg har veldig lyst å komme om dere har plass til meg å?

jeg har bodd i hamar mens jeg var gravid og frem til nå... var i bergen i februar og skulle kanksje på treff med dere da, men det ble rett og slett ikke tid... sånn er det med ferietur og alle skal besøkes...

men nå når vi er flyttet tilbake har jeg kjempe lyst å treffe dere om dere vil det :-)

ORIGINAL: lillefoxen

jeg har veldig lyst å komme om dere har plass til meg å?

jeg har bodd i hamar mens jeg var gravid og frem til nå... var i bergen i februar og skulle kanksje på treff med dere da, men det ble rett og slett ikke tid... sånn er det med ferietur og alle skal besøkes...

men nå når vi er flyttet tilbake har jeg kjempe lyst å treffe dere om dere vil det :-)

Så kjekt med nye ansikt på treff [:)]

Har du nylig flyttet tilbake til Bergen altså?

vi kommer kanskje[:D] må vite kor du bor. om d e lett å finne frem...

Uuuh ^^ Jeg skal prøve komme <3
Deg er det jo super kos hos!

Vi kommer kanskje.. Skal ha dåp på søndagen, så jeg må se litt an om vi er langt i fra klare [:D]

lillefoxen: velkommen til oss(bergenmammaene) og velkommen til meg på treff [:)]

ingping: var så koselig å ha deg og mynthe her sist[:)] så du bare måååååå komme [:)]

Eg kjem kanskje. Må sjå ting ann. Her er me lit forkjøla, er åleine heile veka og storebror skal spele fotballkamp på ettermidagen, så me må vurdere tid og form.

Vi kommer[:)]

Vi skulle komme, men så fant jeg ut at det var like greit og forstue hånden, så nå må jeg nesten se det ann hvor mobil og selvhjulpen jeg er til torsdagen. Skal gi deg et svar så fort som mulig:)

vi har lyst å komme en tur. Men vi må bare bli finne ut hvem som har rett her i huset.... har jeg rett så kan vi ikke komme. han mener vi har time i banken onsdag og jeg torsdag. så no håper jo jeg at jeg husker feil. for det hadde vært kjekt å hils på flere mødre med barn på samme alder.
Håper å finne ut av det iløpet av morgendagen

ORIGINAL: Rottemamma

Vi skulle komme, men så fant jeg ut at det var like greit og forstue hånden, så nå må jeg nesten se det ann hvor mobil og selvhjulpen jeg er til torsdagen. Skal gi deg et svar så fort som mulig:)

Oh no snuppa![&o] Hvordan klarte du det? Håper du blir mobil nok til å komme likevel.. vi skal jo planlegge badetreff hos deg vet du[:D]

Hei hei,
Kan vi og få være med?? Har ikke vært særlig aktiv her inne, men fulgt med en del så hadde vært koselig å bli med på et treff. Jeg hadde termin 18 desember, men mini kom ikke før 2 januar. Hører vel dermed strengt tatt til i januar forumet, men føler meg mer hjemme her med dere da[:)]

kari26 du er alltid velkommen her hos oss [:)]

hadde selv termin den 26 desember å min lille gutt fant på å komme den 5 januar[:D]

ville vært kjempe koselig om du kom på treff[:)] er gøy med nye fjes

Back
Topp