Bergenstreff!

Bandages

Betatt av forumet
Fredag, det vil da si i morgen, kl 12, er det muligheter for å treffes! 
vi er et par stykker som allerede har planer om å skravle, og det hadde jo vært kjekt om flere hang seg på! Alle er hjertelig velkommen.
har enda ikke kommet frem til et vetugt sted, så det er bare å hyle ut forslag! 

hei. jeg er fra mai forumet, men kunne kanskje tenkt meg på treff med dere i morgen viss det går greit? jeg sender deg nr mitt så kan du sende meg en sms i morgen om tid og sted (er på skolen og gidd ikke å ta med macen og mobben kan ikke surfes på så er eneste måten å "finne" dere på). 

Hei. jeg jobber fremdeles, men er gjerne med på treff etterhvert. Kose dere

Hei. Jeg bor på Søfteland på Os, og er gjerne med på et treff seinere. Jobber fremdeles, men etterhvert blir det jo mer fritid, og jeg blir gjerne med på babytreff når mini'ene er kommet ut :-)

det var kjempe koselig å hilse på dere i dag! prøver nå å arrangere et treff for mai jentene, men dere må gjerne være med? 

Var kjempekoselig i går men måtte dessverre gå tidlig. Hadde vært kjekt å få til et nytt og kanskje på et annet sted neste gang? Man blakker seg så fort på Bocca :-S

Haha, du sier noe der Oda, trenger ikke gå personlig konkurs i prosessen!

Ja, det var utrolig kjekt å hilse på, og deilig at det ikke er bare meg som lurer på merkelige ting! :) Dette må vi gjenta, så må vi prøve å få med litt flere! :p Alle er jo hjertelig velkommen, det var jo så stas!

ja!! hadde vært fit om folk kom med andre forslag!!

Back
Topp