Bergenstreff tirs 15mars

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Imorgen ( tirs 15 mars) kl 1030 blir det treff på Vestkanten for de som vil slenge seg med.:anyone
Meg og Cesk88 kommer iallefall. Har ikke møtt hverandre før, så ikke vær redd for å komme selv om dere ikke kjenner noen.:hello Jeg biter kun ved forespørsel. :angry5:D
Vi har ikke blitt helt enige om hvor vi skal gå å spise/ta en kopp kaffe :coffee2foreslår at vi møtes oppe utenfor Kappahl. Mener det er noen stoler det går an å sitte i der mens man venter. :clock:director2
Påmelding i tråden her eller på pm til meg, så vet vi hvem vi skal savne før vi går videre ( kan få nr mitt på pm)
:welcome
Og til de som ikke har anledning: nytt treff med nye muligheter straks noen foreslår tid og sted.
 
Tenk om jeg legger inn en forespørsel om at du skal bite meg :eek: moahaha :p
 
Så kjekt! Dere får kose dere! Jeg er på jobb - men om jeg plutselig skulle bli sykemeldt skal jeg heller gi beskjed :p
 
Så kjekt! Dere får kose dere! Jeg er på jobb - men om jeg plutselig skulle bli sykemeldt skal jeg heller gi beskjed :p
Skal vi dulte til deg så du får vondt i bekkenet eller skal vi sende med en matpakke med mat du ikke orker tanken på? :yuck::D
Og som nevnt, foreslå en an dag så treffes vi. Må bare benytte meg av dagtid for skal jobbe noen dager utover i ulen, og sambo jobber kveld denne uken.
 
Jeg skal og jobbe i morgen, men er med neste gang! (Om jeg har fri da :p) Dere må kose dere :)
 
Ser jeg må melde avbud :( sjuke unger. Skal vi prøve igjen neste uke?????
 
Ser jeg må melde avbud :( sjuke unger. Skal vi prøve igjen neste uke?????
Uffda, god bedring!
Jeg jobber ( om bekkenet overlever) man,tirs ons da... Men kan jo ta noe litt på sparket.
 
Uffda, god bedring!
Jeg jobber ( om bekkenet overlever) man,tirs ons da... Men kan jo ta noe litt på sparket.
Er gått over på svangerskapspenger så jeg er stort sett ledig ;)
 
Jeg er visst blitt fryktelig distré! Har glemt av hele tråden her :eek: Vi er midt i flytting denne uka, men håper jeg kan slenge meg med på treff en annen gang. :)
 
Jeg er visst blitt fryktelig distré! Har glemt av hele tråden her :eek: Vi er midt i flytting denne uka, men håper jeg kan slenge meg med på treff en annen gang. :)
Er bare å komme med forslag. Jeg kommer nok til å foreslå noe etter påske, for har endel jobb før. Er bare kjekt å treffe folk :)
 
Back
Topp