Bergenstreff snart? velg dato.

Bænken

Glad i forumet
Heisann jenter å vel overstått påske.

Ja nå fyker tiden av gåre å snart er de små 1 år gitt.

Hva sier dere til å prøve å få samlet hele gjengen? Å siden det er mange som er begynt i jobb igjen må vi nesten ta det en helg, så jeg har satt opp alternativer får hva som passer best av dag og når på dag. Hvilken helg må vi kommer nærmere innpå tror jeg.

Hadde vært kjempe gøy å se alle sammen igjen ;o)

Så hva sier dere? ;o)

jeg blir med etter 11 mai. Helgen før er det konfirmasjonshelg- iallefall i nord.
Svarte søndag ettermiddag, men egentlig er det litt sånn opp og ned. Skal muligens jobbe noen helger innimellom. Ettermidag passer best her da Sofian har sovetiden sin sånn + - 12. så etter kl 13.30 skal passe.

Søndag ettermiddag etter kl 13:30 høres bra ut for meg og :-) Marius sover også sånn i 11:30 tiden.

For meg er det mye det samme når det blir om helgene....
ta det som passer dere, så prøver eg å henge meg på :)
men foreløpig kan eg faktisk no på mandag og hvis noen vil???
har tilvenning i bhg fra 9.30 til 11.30 sånn ca.......:)

masse nytt stæsj her inne som eg ikke heeelt har fått med meg... ny side... :/
også sitter eg her på en super treeeeeeg maskin. blir GAL!!! hehe

Ellers holder eg på lage Oreo kake... er visst en stk meg som blir 30 imorgen B)

HIPP HIPP HURRA for SPRETTY i morgen emoticon

Jeg har ingen planer på mandag så kan sikkert være med å finne på noe, hadde vært gøy om vi fikk med en gjeng.

Ellers så kan vi tilpasse oss tidspunkt den dagen det blir, men helgen 14-15 mai er jeg opptatt.

Håper vi får det til.

grattis med dagen i morgen da!! :)

Jeg drar nordover på mandag. hu hei som jeg gleder meg til 3 fly med en stk turbogutt :P men håper det går like bra som de andre gangene vi har flydd.

Den eneste dagen som går for min del er lørdag 14 mai. Er konfirmasjoner, blåtur, oslotur, jobb alle de andre helgedageneemoticon så det er nok ikke så sansynlig at jeg får vært med.
Hvis det blir et spontant treff på mandag kan jeg godt være med på det. Spretty snakket om at hun hadde fri da.
Følger med hva som skjer heremoticon

Ja hadde vært gøy med et på sparken treff i morgen.

De som vil og kan kunne jo kommet til meg i morgen??

Fikk melding fra Spretty, hun har fått syk gutt så hun kan desverre ikke i morgen men håper vi får til et helge treff snart.

Jeg å Alice kunne sikkert komt oss en tur :o) Vi sitter no stort sett her :o) 

Ja det må dere jo bare gjøre:)Hadde vært koselig og treffe dere igjen:)
Og hvis det er andre som vil ta turen til meg i morgen, så er dere hjertelig velkommen!!!
Kl 12?

Ja kl.12 må vi klare å få til ;o) 

Vi blir gjerne med på treff igjen snart!  :-) Jeg tror vi kan de fleste helgene fremover, og både lørdag og søndag går fint :-)

Skulle gjerne komt i dag Majemor, men har ikke bil i dag  :-/  Så er litt strandet, om ikke på ei øde øy, så ihvertfall på ei øy, haha.

Men er med på treff nå snart ja  :)  Vi må få satt en dato så vi kan planlegge. Alt går med litt planlegging  ;)

Ikke så langt en kommer uten bil Pille Mille;) du skulle hatt båt:-P, er ikke så langt mellom oss hvis en tar sjøveien;-)
Håper jeg får vært med på helgetreffet, hadde sikkert vært greit å sette en dato.
Det lureste er sikkert å stemme over hvilken dag/helg flest kan...?

Har satt opp lørdagene og søndagen i mai så ser vi om det er mulig å få til et i løpet av denne mnd. så ser vi på torsdag eller noe om det er noe interesse.

Har krysset av for 28 siden den helgen passer best for oss, vi kan begge de dagene og vi har mulighet helgen som kommer 7 og 8 mai...

Dytter...tror kanskje Fever skulle sendt mail til alle. Ser ikke ut som så mange har fått med seg dette.

Ja enten det eller så er det lite interesse. Men mai er noe en travel mnd med komf og 17 å alt det der. Men nå her vi får muligheten til å treffes hele gjengen før vi reiser på ferie den 15 juni emoticon 

Kos dere i sola å varmen jenter...

Prøver en gang til jeg.

For oss passer det best 28\29 og 4\5 Håper vi får til noe..

Alle helgene i mai går greit for min del, men det passer vel best 21 eller 22, så skal stemme for 22. :)

I juni blir jeg opptatt med å kose meg på ferie, så det passer dårlig, hihi.

Hvem skal ha treffet egentlig?
Tror vi bare må sette en dato innen de neste par dagene så tiden ikke løper i fra oss.

Back
Topp