Bergenstreff (Ja, nok en gang)

Joffen

Gift med forumet
VIP
Hvem kommer? Quote listen og skriv ditt nick under

Joffen (Selvklart siden det er hos meg[8D])

Og er folk enig i at jeg lager noe lunsj, og så spleiser vi på utgiftene jeg har? Evt hvilken sum skal vi sette?

Jeg kommer![:D] Ja, helt i orden for meg [:)] Du kan jo bare handle inn og så deler vi regningen på så mangen som kommer?

ORIGINAL: Joffen

Og er folk enig i at jeg lager noe lunsj, og så spleiser vi på utgiftene jeg har? Evt hvilken sum skal vi sette?

KOMMER :D:D:D

Jeg kommer! Og jeg har ingen idé om hvor mye det koster å lage lunsj til mange folk - kan du ikke bare handle og så si en pris? Rundt 50 eller noe - er det nok?

kommer[:)]

Kommer snikende :) 

Jeg kommer! Og er med på spleiselag [;)]

Eg og kjeme =)
Glede meg tå helsa på alle små og store [:)]
Spleiselag e heilt topp da[:D]

Mystisk - vi var jo flere som meldte seg på i den andre tråden... Mamsen til Bella sa hun kom ihvertfall. Og så var det flere fra askøy [:D] Hvor eeer dere???

Jeg er en av dem fra Askøy!!
Men jeg fikk ikke det til å gå opp.. så må nok melde avbud!! men satser på å komme sterkt tilbake! [;)]

ORIGINAL: TS2010

Jeg kommer! Og er med på spleiselag [;)]

Æsj! Sorry, jeg klarer ikke det likevel denne gangen [:@] Håper dere får det morsomt aller dere som får det med dere :)

Back
Topp