BERGENSTREFF i morgen kl 11.30!!!

Escuro

Forumet er livet
Da blir det treff på fredag formiddag ettersom det var det som passet for flest.
Kl 11.30 på Augustin i 5. etg på Galleriet!

Hvem er med?

-Escuro
-Svartengel
-Lenore1983
-CrazyBeautiful
-*Februar_og_Mai*
-Mine to Nydelige?

Er på jobb [:(]

kan sikkert være med jeg[:)]

Flere? [:)]

Jeg er på jobb (hvis jeg kommer meg på beina igjen, men hvis ikke er jeg vel i senga..).

Kos dere masse!

Eg e med[:)]

Vi burde nok laget til et helge-treff også snart, så folk som er i jobb også kan være med [&o] Merker at hverdagen er tilbake.

ORIGINAL: CrazyBeautiful

*rekker opp hånden* [:)]

Ariana: [&o]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg kan prøve å komme:) Er planleggingsdag i bhg så passer igrunnen bra:P Hvis bekkenet spiller på samme lag som meg:)

Nå må jeg nesten bare se det an, siden HS ringte meg nettopp og flyttet timen fremover, altså, vaksinasjon og alt det der. [:o] Han har reagert litt de andre gangene, så kan vel kanskje forvente det samme denne gang. Håper på det motsatte. [:)]

Oppdatert. GLEDER MEG TIL Å SE ALLE FEBBISENE!!!!

Jeg har veldig lyst å være med og vi skal faktisk på fotografering på fame med ungene på fredag klokken ett så kan være vi "bare dukker opp" og hvertfall sier hei [:)]. I så fall blir det meg, mann og to unger [:)]. Skal på jobb klokken fire men hadde vært kjekt å hilst på dere igjen [:)].

Dyyyyyttter, opp, opp, opp[:)]

Opp med seg [:D] Håper å se deg også, Mine to Nydelige [:)]

Ganske usikker på om jeg kan bli med denne gang, siden han er febersyk etter vaksinen fremdeles. [&o] Han tok den i går, men det sitter i enda. 

Vore på legevakten i kveld: Har lett feber, blærekatar og muskelstrekk i lysken. Eg kjem i morgen, dog litt redusert.

ER IKKJE SMITTEFARLIG!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Svartengel

Vore på legevakten i kveld: Har lett feber, blærekatar og muskelstrekk i lysken. Eg kjem i morgen, dog litt redusert.

ER IKKJE SMITTEFARLIG!!!!!!!!!!!!!

Host på meg, og jeg spyr på deg [8D] Moahahahaha!!!!

*livredd bassilusker*

Ok, er ikke livredd, har bare et vanvittig skjørt og ustabilt immunforsvar. Men om du har fått klarsignal om at du ikke er smittefarlig, så går det greit [;)]

Back
Topp