Bergenstreff *Bilder*

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020

Da har jeg vært så heldig å hatt masse babyer på besøk i dag.. Var kjempe kos.. Her er noen bilder av Gullene våre

Lucas og Mia koser seg i Sofan [:)]

Alle Gullene [:)][:)][:)]

f.v Benjamin(HekkeliBekkeli), Lucas(Pixiee), Amalie(Nebbi), Mia(LinnogMia), Amalie(Babyjenta2010 og Adele(Superlilje)

Skjønningene Lucas Amalie g Mia

Fiiine bebbisene våre

Tusen takk for at du ville ha oss på besøk, og muffinsene dine var nemme nam [:D]

Gleder meg allerede til neste treff [;)]

Nydelige bergensbebiser!!!

ORIGINAL: LinnOgMia

Fiiine bebbisene våre

Tusen takk for at du ville ha oss på besøk, og muffinsene dine var nemme nam [:D]

Gleder meg allerede til neste treff [;)]

Vi er flink å lage bebiser i Bergen hehe [;)][;)][;)]

Var godt de smakte , og bare kjempe kos å ha alle på besøk.. [;)][:D][:D]
Gleder meg masse åsså til neste treff...
 Vi skulle prøve å få til trilletur til akvariet??? [:)][:)] 

For noen søte bebiser

Ååå så utrolig koselig!!!! Håper dere koste dere!!! :) har dere bilder av mammaene og eller? ;)

ORIGINAL: Mammaslilleklump

Ååå så utrolig koselig!!!! Håper dere koste dere!!! :) har dere bilder av mammaene og eller? ;)

ALLE MAMMAENE HADDE BAD HAIR DAY, [8D][8D][8D][:D][:D][8D]
Ja, hvorfor ingen av mammane?? Vi får ta neste gang [;)][;)][;)][;)] Da er jo du også med [;)][;)]

ORIGINAL: Pixiee

Ja, hvorfor ingen av mammane?? Vi får ta neste gang [;)][;)][;)][;)] Da er jo du også med [;)][;)]

eyyy[8D][8D]

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

eyyy[8D][8D]

hahaha, fant ikke på en bedre unskyldning, Synes dere var supernydelige i dag alle sammen as always [;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Vi har søøøøte babyer

Og jeg hadde bad hair day ja! Gikk hjemmefra med vått hår, da blir det sånn[;)][:D]

ORIGINAL: Superlilje

Vi har søøøøte babyer

Og jeg hadde bad hair day ja! Gikk hjemmefra med vått hår, da blir det sånn[;)][:D]

Må du slutte... [:D] Du ser alltid så  søt ut Superlilje, sånn er DU bare..[;)][;)][:)]

Jaa, helt tydlig at vi kan lage nyyydelige barn!!! [:D]
Vi er klar for nytt treff når som helst!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Superlilje

Vi har søøøøte babyer

Må du slutte... [:D] Du ser alltid så  søt ut Superlilje, sånn er DU bare..[;)][;)][:)]

DU er søt!

Åå! Se på de gulla!!

Dette må være en av de første postene jeg poster her.. Har enda ikke skjønt meg på dette..
Men uansett, VELDIG koselig å møte alle dere flotte store&små i dag :) Det var veldig kjekt!!

Ja var SUPER DUPER kjekt.. Må gjøre det til en vane!! så blir alle kjent når de vokser opp og [:D][:D][:D]

JEG hadde bad hair day! så det så.. Derfor ingen bilde av dette kvinnemenneske!! [;)]

Men skal gjøre meg fin neste gang, så kaaaaanskje eg kan være med på ett [8D] HHAHAHAH

Ja men da sier vi at neste gang kan alle ha bad hairday.. [;)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Ja var SUPER DUPER kjekt.. Må gjøre det til en vane!! så blir alle kjent når de vokser opp og [:D][:D][:D]

JEG hadde bad hair day! så det så.. Derfor ingen bilde av dette kvinnemenneske!! [;)]

Men skal gjøre meg fin neste gang, så kaaaaanskje eg kan være med på ett [8D] HHAHAHAH

ååå så fine bebiser dere har

ORIGINAL: Nebbi

Åå! Se på de gulla!!

Dette må være en av de første postene jeg poster her.. Har enda ikke skjønt meg på dette..
Men uansett, VELDIG koselig å møte alle dere flotte store&små i dag :) Det var veldig kjekt!!

hehe.. Er bare til å bli mer aktiv her inne, er så masse koselige Mammaer [:D][:D][:D]
Og var kjempe kos i dag , Gleder meg villt til neste gang, er med når som helst [:D][:D][:D]

Back
Topp