bergenstøtter.....

Ariana

Forumet er livet
eg må over fjorden en dag i uken eg... [:)]
på Lagunen....[;)]
Noen som vil joine meg i lunsjen kanskje? [8D]

Jaaah!!! [:D] Jeg var på Lagunen i dag, skulle bytte noen klær i større størrelser, men de hadde ikke igjen i riktig størrelse. Men de skulle få inn mer de nærmeste dagene. Så jeg joiner gjerne, så kan jeg titte litt [:D] Eneste er at i morgen er jeg nok litt bizzi. Må fikse ting på nav og innom legen en tur eller to.

ORIGINAL: Ymi

Hvilke fjord er det du krysser?

korsfjorden[:)]

ORIGINAL: Escuro

Jaaah!!! [:D] Jeg var på Lagunen i dag, skulle bytte noen klær i større størrelser, men de hadde ikke igjen i riktig størrelse. Men de skulle få inn mer de nærmeste dagene. Så jeg joiner gjerne, så kan jeg titte litt [:D] Eneste er at i morgen er jeg nok litt bizzi. Må fikse ting på nav og innom legen en tur eller to.

naaajs, liker det!! torsdag eller fredag?[8D]

ORIGINAL: Svartengel

Denne uka? Eg er med eg. Får mannen til å kjøre oss ned[:)]

ORIGINAL: Ariana

I'm in [:D] Du får gi meg en pip på mobilen dagen før.

ORIGINAL: Escuro

I'm in [:D] Du får gi meg en pip på mobilen dagen før.

jaaa, vi og har lyst! men i morgen har vi igrunnen lunsjplaner og fredag skal vi kanskje skaffe Julian Emíl pass.. men kan sikkert ta det først eller noe.. så er kanskje med om det blir fredag. [:)] dokker får oppdatere her da!

toooooomooooorrrooooow tooomoooorrrooooowwww....!!??[8D][8D][8D][8D]

toooooomooooorrrooooow tooomoooorrrooooowwww....!!??[8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: JuneLouise

ah passer ikke for meg i måren desverre. hadde så lyst å være med=(

buuuuhuuuuuuuuuu [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ka ble det til da? var det i dag eller blir det i morgen? vi skal bort å få pass til Julian Emíl på morgenen, men vurderer å dra en tur på lagunen etterpå om det er mange som skal dit... ??

ok, var det koselig? [:)][:)][:)] likegreit så slipper eg å stresse i morgen. altså, hadde veldig lyst å bli med, men kjenner at eg stresser litt for mye med alt som skal gjøres fra dag til dag, trenger nok å være bare hjemme innimellom.

Ja det var kjempekjekt, Escuro og Ariana var slem og lo av meg då, når Malin gulpa ut puppen og singeleten min[:-][8D][8D][8D]   

Back
Topp