E
EmilyTheStrange
Guest
kunne ikke vi fått til ett treff på voss denne dagen, gratis tog[;)]
lørdag 4.desember
http://www.voss-sentrum.no/juletog/
lørdag 4.desember
http://www.voss-sentrum.no/juletog/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Perlemor*
Det hadde jammen vært koselig. Og i kalenderen vår står den lørdagen heeeelt urørt!!!
Jeg er med!! Hvordan kommer vi oss fra stasjonen til deg? Eller skal vi vanke down town?
Man måtte melde seg på, skal jeg bare gjøre det?
Da er mail sendt! Håper det er ledige plasser [:D] Tar med meg begge rakkerungene!
gleder megORIGINAL: Black Beauty
Da er mail sendt! Håper det er ledige plasser [:D] Tar med meg begge rakkerungene!
gleder meg
ORIGINAL: * supermeg*
hmm.. tror det passer litt dårlig på lørdag... kos dere masse!!!
ORIGINAL: Spretty
eg har lyst.....
men usikker på om eg vil ta med Emilie...
må høre med min mann om han kan ha henne eller om han blir med [:)]
gir en lyd litt senere idag... [:D]
hadde vært sååå kjekt med mamma/sønn tur...
Daniel gleder seg utrolig masse....
igår ville han ikke kjøre hjem etter vi hadde vært hos mormor, då ville han rett til toget.
så dette blir stas [:D]. Veldig greit at eg slipper å ta med Emilie. så blir det mor og sønn tur... En venninne av meg med datteren har også heve seg på.
gleder meg til å se dere igjen på lørdag.
kor mange miiiiinus har dere for tiden BB??
ORIGINAL: Black Beauty
igår ville han ikke kjøre hjem etter vi hadde vært hos mormor, då ville han rett til toget.
så dette blir stas [:D]. Veldig greit at eg slipper å ta med Emilie. så blir det mor og sønn tur... En venninne av meg med datteren har også heve seg på.
altså...temperaturen er jo under -20 something.......så hadde jo kanskje tenkt vi kunne gå opp til meg og bli kjørt på toget igje, men fortsetter det slik blir det lite utegåing..... :( må rett og slett se det litt an på temperaturen
ORIGINAL: Black Beauty
altså...temperaturen er jo under -20 something.......så hadde jo kanskje tenkt vi kunne gå opp til meg og bli kjørt på toget igje, men fortsetter det slik blir det lite utegåing..... :( må rett og slett se det litt an på temperaturen
vi får ta det litt som det kommer.... er jo flere steder vi kan sette oss inn regner eg med... ikke så kjent på voss eg [:)] kanskje noen kjekke butikker for litt shopping.....?!
eg har lovet Daniel at han skal få kakao hvertfall [:D]