~lilletrille~
Forelsket i forumet
Er vi mange fra Bergen (eller i nærheten av Bergen) her? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er i fra Bergen området. ser vi har nesten samme termin . jeg er 5+4 i dag. var hos legen i dag morges. så deilig å få det bekreftet![]()
Blir nok kk ja. ja man vet jo aldri ..verden er ikke stor! så leit å måtte gå gjennom noe sånt.. kan ikke tenke meg..Så kjektKansje vi møtes på KK
Om du har tenkt å føde der da
Om vi ikke møtes før?
Godt å få første timen overstått, selvom eg ikke kommer til å bestille time enda. Har tidligere hatt en SA i uke 6-7.. Så tenkte å vente til etter det med å bestille time
![]()
er dette din første?Bergensområdet her også![]()
Ja, dette er førstemann... Så blir veldig spennende...er dette din første?
her hos oss også..! foreløpig termin 2 uker før the big 30 ! er jo ikke noe alder! phu..Ja, dette er førstemann... Så blir veldig spennende...Dere da?
Blir nok kk ja. ja man vet jo aldri ..verden er ikke stor! så leit å måtte gå gjennom noe sånt.. kan ikke tenke meg..
jeg skal til dobbeltime hos legen 5. des og tidlig ul 6.des vet ikke helt om det har gått opp for meg enda.. ble litt mer ekte i dag men.. har så lyst å se den lille klumpen ...
men jeg er litt forsiktig enda.. når skal du fortelle da? tror det blir rundt julaften.
her hos oss også..! foreløpig termin 2 uker før the big 30 ! er jo ikke noe alder! phu..
dere da?
er fra bergen også
blir gjerne med på treff etterhvert
Så kjektKansje vi møtes på KK
Om du har tenkt å føde der da
Om vi ikke møtes før?
Godt å få første timen overstått, selvom eg ikke kommer til å bestille time enda. Har tidligere hatt en SA i uke 6-7.. Så tenkte å vente til etter det med å bestille time
![]()
Hei . hvordan går det med deg? alt bra?tenk det har gått 2 uker allerede! hver dag teller!
Det går desverre ikke bra her. Ble SA denne gangen også. Lykke til videre![]()