bergensjenter

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
hei.

jeg skal til bergen i helgen, Mia har ørebetennelse og vi skal låne en leilighet og kun slappe litt av :) men regner med at antibiotikaen har kicket litt inn til søndag og lurte om vi skal treffes? enten gå en tur i visst det er fint vær eller ett annet sted visst det ikke er fullt så fint vær[;)] send meg en melding

JA!!! Det vil jeg veldig gjerne!!! Men er antagelig aldri så lite fyllesyk, så kunne vi tatt det etter 12? Da jeg skal hente ungene hos barnevakten også...

Glemte jo helt å si, stakkarsstakkars Mius!! Håper antibiotikaen kicker inn fort!

ORIGINAL: * supermeg*

vi skal i bursdag til min bror...

[&o]

ORIGINAL: Black Beauty

[&o]

hadde vært kjekt å se alle igjen, er veeeldig lenge siden nå.. Vi får få oss en unge til hele gjengen hihihihih

[&o]

hadde vært kjekt å se alle igjen, er veeeldig lenge siden nå.. Vi får få oss en unge til hele gjengen hihihihih

god plan, jeg stemmer for samkjøring[;)][:)]

for ett sinnsykt dårlig vær[&o][&:] stemmer for en inneaktivitet[;)]

været blir jo bare værre og værre, nesten så jeg foreslår McDonalds på torgallmenningen. kort vei fra klostergarasjen for dere og lekerom til turbotrollene og junkfood til bakfull-merete[8D]
er åpen for forslag.......tur er lite aktuelt

her går uansett første bussen fra starefossen kl.12 og da er det en time til neste så blir nok den jeg tar til byn uansett.

[&o]

god plan, jeg stemmer for samkjøring[;)][:)]

hehe.. jeg skal ha alle unger før fylte 30, om jeg skal ha flere[8D]

Back
Topp