Bergensere.....?

Eg bur rett utenfor bergen:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Jeg bor ca 10 min med bil fra sentrum

Kanskje vi kunne hatt et treff vi også. Slik Oslo gjengen skal ha. Jeg var i "barsel-gruppe" med da jeg fikk datteren min, men vi var 4 stykker.. Ei som hele tiden satt å sammenlignet datteren sin med ei dukke, ei som ville vise at hun var veldig velstående og ei som var kjempe koselig +meg ;) Jeg har ikke noe kontakt med noen av de..

BVforum via Samsung

Håper da det, men her med meg blir det satt i gang av helsestasjonen, og fbarske gruppemøte er vel elleve er over to mnd...
Hater autocorrekt uten at jeg sjekker over før jeg poster... Første gruppemøte er vel når barna er over to mnd, skulle det stå..., lenge leve ipad..

Kanskje vi kunne hatt et treff vi også. Slik Oslo gjengen skal ha. Jeg var i "barsel-gruppe" med da jeg fikk datteren min, men vi var 4 stykker.. Ei som hele tiden satt å sammenlignet datteren sin med ei dukke, ei som ville vise at hun var veldig velstående og ei som var kjempe koselig +meg ;) Jeg har ikke noe kontakt med noen av de..

BVforum via Samsung
. Ikke kontakt med noen fra forrige barselgruppe jeg heller.. Kunne vert kjekt med treff ja, men for min del må det bli på dagtid...

Hadde vært kjempe kjekt med treff, men jobber turnus så då er det ikkje altid eg kan :/

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Ca 50 min utenfor Bergen,er med på treff,men er jo på jobb på dagen.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Bor ca 45 min med bil fra sentrum. Er gjerne med på treff, men jeg jobber på dagtid enn så lenge.

35-40 min med bil fra Bergen. :) e gjærne me på et treff :) ser ut som det e en del rett uttafor bergen her. Hvilke retninger bor dere i?? Jeg bor mot sotra og litt til :)

Jeg er også fra Bergen =) 4 min unna sentrum =) hihi!

Bergen her også. 10 min fra byn :)

Tror vi er maaaaaaaaaaaaange flere bergensere enn andre ^^ Vi er tøffe! Tøff i pysjamas og jaggu tøff i frakk også ^^

Vi er en god gjeng med maimammaer som har planlagt en koselig en koselig kveld i byn, den 16/01 klokken 1900:-) send meg gjerne en privat melding om du vil ha mer info :-) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp