Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper da det, men her med meg blir det satt i gang av helsestasjonen, og fbarske gruppemøte er vel elleve er over to mnd...Har dere tenkt å være med i barselsgruppe?![]()
Hater autocorrekt uten at jeg sjekker over før jeg poster... Første gruppemøte er vel når barna er over to mnd, skulle det stå..., lenge leve ipad..Håper da det, men her med meg blir det satt i gang av helsestasjonen, og fbarske gruppemøte er vel elleve er over to mnd...
. Ikke kontakt med noen fra forrige barselgruppe jeg heller.. Kunne vert kjekt med treff ja, men for min del må det bli på dagtid...Kanskje vi kunne hatt et treff vi også. Slik Oslo gjengen skal ha. Jeg var i "barsel-gruppe" med da jeg fikk datteren min, men vi var 4 stykker.. Ei som hele tiden satt å sammenlignet datteren sin med ei dukke, ei som ville vise at hun var veldig velstående og ei som var kjempe koselig +megJeg har ikke noe kontakt med noen av de..
BVforum via Samsung
Jeg bor i BergenOg venter mitt 2 barn.
BVforum via Samsung