BERGENSERE - SE HIT!!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg holder på å planlegge utdrikningslag, og trenger litt hjelp fra dere som kanskje har vært på eller hørt om utdrikningslag i bergen..[8D]

Det blir max 15stk, men planen er å leie en buss...Helst en partybuss, med litt gøy i..[8D] Noen som vet om noe slikt??

Og strippekurs og dildoparty?!

Tips til sted å spise middag??

Tenkte også å leie et utested på kvelden...Noen som vet om noen bra steder? Som kanskje også tar det gratis så og så lenge?![8|][8D]

TGI Fridays er gøy,bare gi beskjed på forhånd om at det er utdrikkingslag,så finner sikkert servitørene på noe gøy....

scotsman kan du leie frem til et visst klokkeslett....

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

TGI Fridays er gøy,bare gi beskjed på forhånd om at det er utdrikkingslag,så finner sikkert servitørene på noe gøy....

scotsman kan du leie frem til et visst klokkeslett....

Tenkte på fridays til middagen ja..[;)]

Takk for tips!!

ORIGINAL: AngelBaby

Det er vel seriøst flere bergensere her vel????!!!!![8D][:D]

de er sikkert på underforumet for Bergensere[;)][;)][;)]

Sudenten kan du leie gratis frem til kl 23 på kvelden, vert der et par ganger i runde lag, helt grei der og blillig drikke fram til 23[:D]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: AngelBaby

Det er vel seriøst flere bergensere her vel????!!!!![8D][:D]

de er sikkert på underforumet for Bergensere[;)][;)][;)]

hahahahahahahahahahaha, dagens.....

hmm, ja, er en taxi her som har karaokeanlegg.. bare google litt, så finner du nok nr.. det er kanongøy, men hvis du får en mann med krøllete hår, så pass på, han sender deg mld om natten[:-] 

ehm, vet du hva... lei et studio og få hun til å lage cd... det gjorde de med min søster sin venninne.. det var uuutrolig populært, satt på gresset med champis og jordbær først..

Har prøvd, men finner den ikke...[8|]

Vet det er en i norges taxi som har karaoke.Maxi taxi.Mener han tar 16 personer. Mener han kjører R-1002.Hvis han ikke har fått nytt nr da. Han eieren er kanon koselig hyggelig mann. Min samboer kjørte for han for noen år tilbake. Han heter Hans Petter iallefall[:)]

kan jo søke litt på google ang strippe klubbe og sånt

tror det var et plateselskap nede på nøstet som arrangerer det slik at dere får spilt inn en plante eller noen sanger i det minste... blir slik at bruden tror at alle synger med, mens det egentlig bare er hennes mic som funker... var nettopp i et bryllup der det ble gjort... veldig morrsomt da de spilte det i bryllupe...

ORIGINAL: WhiteZinfandel

er ikke det partybussen.no eller noe i den duren da?

Den er lagt ned..[&o]
Er dette den samme som du snakker om kanskje tipp??[8|]

ORIGINAL: nancy drew

tror det var et plateselskap nede på nøstet som arrangerer det slik at dere får spilt inn en plante eller noen sanger i det minste... blir slik at bruden tror at alle synger med, mens det egentlig bare er hennes mic som funker... var nettopp i et bryllup der det ble gjort... veldig morrsomt da de spilte det i bryllupe...

Du kan og bestille studio på verftet og spille inn singel. det har jeg vært med på.

Og så har jeg vært med på magedansekurs på verftet i et utdrikkningslag....
Alle sånn tørkle til å ha rundt livet,mens bruden fikk full haremskostyme....
Kjempestilig....

stegdans i byn arrangerer tease dance/pole dance til utrykkningslaget.. så kan dere svinge dere rundt stangen alle mann:P sikkert noe kjekt å lære til bryllupsnatten[8D] http://www.stegdans.no/16.html 

Hadde det vært meg så skulle gifte meg kunne jeg tenkt meg fart og spenning.. Rafting på voss. Sjø rafting i Øygarden. Paintball i Øygarden.
Har bare vært i ett utdrikningslag og da gikk vi å bowlet, spiste på resturant og drakk etterpå..

ORIGINAL: cathrine2

stegdans i byn arrangerer tease dance/pole dance til utrykkningslaget.. så kan dere svinge dere rundt stangen alle mann:P sikkert noe kjekt å lære til bryllupsnatten[8D] http://www.stegdans.no/16.html 

Har vært i kontakt med dem!
Takk for tipset![;)]

ORIGINAL: Evens*mamma

Hadde det vært meg så skulle gifte meg kunne jeg tenkt meg fart og spenning.. Rafting på voss. Sjø rafting i Øygarden. Paintball i Øygarden.
Har bare vært i ett utdrikningslag og da gikk vi å bowlet, spiste på resturant og drakk etterpå..

Hun har gjort alt med fart og spenning, fallskjerm, rafting osv..så det er ikke aktuelt...[:)]
Og hun ønsker igrunnen også en koselig og minnerik dag med venninnene sine...[;)]

må legge til at paintball er utrolig gøy, var veldig skeptisk før jeg prøvde det selv men hei vor artig det kan være å skyte maing på folk[8D]... (kler dere godt så gjør det ikke noe vondt heller)

Hihi! Takk for tips alle sammen![;)] Men vi har funnet ut hva vi skal gjøre, bare lurer på om noen vet noe mer ang de spm i HI[;)][8D]

Back
Topp