Bergensere og Bergensboere se hit

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som har noen anbefalinger å komme med? Vurderer TUL då jeg er veldig engstelig og bekymret for om dette går bra eller ikke, vil veldig gjerne se med egne øyne at det faktisk er noe der. Har du tatt TUL i Bergen og har noe plass å anbefale? Lang vente tid? Dyktige? Hvilke uke var du? Kunne de se kjønn? Stemte det med OUL? [emoji5]
På forhånd takk for svar til de som har [emoji5]

Var på ultralydklinikken når jeg var 12+0, hun er veldig flink og nøye, hun trodde jente. Var der sist også, på tul og 3d, småen gjemte seg på 3d ul, og da fikk vi ny gratis noen uker senere [emoji4] du kan time bestille på nett, og da ser du når hun er ledig. jeg er vertfall kjempe fornøyd[emoji4] termin stemte med oul sist.

Sent from my PRA-LX1 using BV Forum mobile app

Hvert på Ultralydklinikken. Veldig fornøyd. Var der i uke 11+2. Vi var fornøyd og godt med en bekreftelse på at det var sant [emoji23] var ikke vanskelig bestille time. Hun hadde stortsett noe ledig hver dag når vi så på det [emoji4] skulle egentlig på austaddiagnostikk.no for de var en del billigere med de avlyste time og var vanskelig få ny time som passet. Der var ultralydklinikken mye bedre. Venter på oul så får se om det stemmer.. Tul er ikke alltid så presis som oul har jeg lest meg opp på.

Vi var hos Ultralydklinikken 2 ganger under forrige svangerskap, TUL i uke 13 og 3D i uke 29. Var kjempefornøyd begge gangene, og bestilte derfor TUL denne gangen også[emoji4] Denne gangen var jeg bare 8+0, men det var viktig for oss å vite at det var liv før vi dro på ferie med familien i 1 uke.
I forrige svangerskap fikk vi mange fine bilder og videoer (mye bedre enn på OUL), og alt fikk vi på en egen minnepenn i tillegg til utskrifter. Betalte 1450,- men det er verdt hver krone[emoji4] Ville prøvd å ventet til etter uke 12, for da får du mye mer ut av det[emoji6]

Last edited:
HEI DAMER!!

Flott at dere gir hverandre tips, men husk at dette er ett ÅPENT forum og alt blir søkbart i google. Derfor er det av personvernsgrunner ikke lov å skrive helsepersonell sitt fulle navn her inne.

Ber dere som har skrevet dette i denne tråden om å redigere vekk navn snarest, ellers sletter vi de innleggene det gjelder.

Takk.

Back
Topp