Bergensere hjelp til lokaler !

mor.til.<3

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Er på jakt etter selskapslokaler i Bergen hvor vi ikke må bruke catering , da vi vil stå for mat ,drikke og oppdekking selv . Finner ingen steder som bare har utleie , noen som vet om noen sånne lokaler ?

Vi bor i Fana området , men er litt åpen for virker ikke som det er så mye ?

Hvilken anledning?:-)

Me hadde bryllup på Kløvertun på Os, der var det fint. Ellers veit eg om Krutthuset på Nordnes, Badestampen (klubbhus i fjellveien, varegg sitt trur eg), Åsatun ved Gullgruven, Paviljongen i Sandviken. Men ikkje alle har like god plass, kor mange blir det?

Me hadde bryllup på Kløvertun på Os, der var det fint. Ellers veit eg om Krutthuset på Nordnes, Badestampen (klubbhus i fjellveien, varegg sitt trur eg), Åsatun ved Gullgruven, Paviljongen i Sandviken. Men ikkje alle har like god plass, kor mange blir det?
Mange gode forslag , takk takk , vi blir ca 30 pax :)

Ok, med 30 stk er Krutthuset perfekt størrelse:) Til barnedåpen til minste leigde me lokale i kyrkja faktisk, har du sjekka det? Det var veldig praktisk, og veldig billig. Trur me betalte 800kr og kunne ha lokalet fra lørdag formiddag:)

Ok, med 30 stk er Krutthuset perfekt størrelse:) Til barnedåpen til minste leigde me lokale i kyrkja faktisk, har du sjekka det? Det var veldig praktisk, og veldig billig. Trur me betalte 800kr og kunne ha lokalet fra lørdag formiddag:)
Har du kjennskap til lokalet i krutthuset ? Fant så lite bilder , ift toaletter? salong ? og hvordan er det med parkering av biler utenfor ? Hvilken kirke fikk du leid det ? :)

Fana roklubb leier også ut lokale. De holder til i enden av Nordåsvannet ikke langt i fra Gamlehaugen :-)

Fana roklubb leier også ut lokale. De holder til i enden av Nordåsvannet ikke langt i fra Gamlehaugen :-)
Ja så litt på det selskapslokalet men de hadde da med catering ( Fana catering som sto for utleie og mat ) sånn jeg forsto det ?!

Har du kjennskap til lokalet i krutthuset ? Fant så lite bilder , ift toaletter? salong ? og hvordan er det med parkering av biler utenfor ? Hvilken kirke fikk du leid det ? :)
Var på julebord på Krutthuset i desember. Det er ganske lite, me var ca 40 stk og da var det passe fult. Det er kun plass til middag, så lagde me om til små bord etterpå. Ingen salong. Det er enkelt kjøkken, to toalett og garderobe. Enkelt og greit. Me leigde lokale i Eidsvåg kirke, det var der han vart døypt. Veit at andre kyrkjer/bedehus også leiger ut lokale til dåp:) er lite kjent i Fana, men skal treffe to venninner som bur i det området i morgon kveld, skal prøve å hugse å spørre dei:)
På Krutthuset parkerte me rett nedenfor eller på oppsida av Akvariet:)

Back
Topp