Bergenser-boller?

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Prøver å være "hysterisk" morsom her :P men noen her fra bergen?? Noe treff eller lignende som er i sikte? Flyttet meg fra februar og til januar etter ultralyd i dag :)

det er mange på februar. kansje vi kunne slått januar og februar sammen da? :D

Jeg kan spørre de. Hørte det var 7 bergens-boller fra januar?

Februar jentene mente det bare var kjekt :) hadde ikke det vært gøyt? Jeg stemmer for å slå januar/februar sammen asså! :D

Bare gå inn på linken bergenstreff-jenter? Eller noe lignende :) på februar siden..

Kan jo informere her om første treff som er planlagt 26 september. :) Tid og sted er foreløpig ikke fastsatt. Velkommen til januarjentene også, kjekt om dere blir med. :)

Kjempekos å være flere:-) vet ikke om 26. går for min del...min mor kommer over hit 25.sept (fra østlandet). Men hvis neste treff passer så kommer jeg!!

Jeg er fra Bergen men jeg oppholder meg i Stavanger :)

Syns alle i Bergen skal satse på noen treff eg :D hihi tenk så kjekt! Bebiene våres kan leke sammen! Åååå så mange nye venner <3

Hei jenter. Da har vi laget avstemning for når vi skal ha treff i Bergen :) Det står februarmammaer, men januarmammaene er også hjertelig velkommen! Gå inn og stem på når det passer for deg:

http://doodle.com/ssbx43z9s8kuhpr6

Skrev på feil i ste :p februar jentene har funnet ut at første treff blir 26 september , kommer tilbake til sted og klokkeslett :) håper dere kan komme :D

Da var det foreslått torsdag den 26 september på Egon (den ved siden av McDonalds på Torgallmenningen.) kl 18.00. Mange som vil bli med? :)

Er med på den ja :) Blir det reservert bord til "januar/februarjenter" då? :) Sånn at vi ikkje blir ein skokk med jenter som alle ser like forvirra ut når me kjem? :p

Er med på den ja :) Blir det reservert bord til "januar/februarjenter" då? :) Sånn at vi ikkje blir ein skokk med jenter som alle ser like forvirra ut når me kjem? :p

Jepp, jeg reserverer bord. :) Skal gi beskjed hvilket navn jeg setter det på når bestillingen er i orden. :)

Back
Topp