Bergensdamer!

EndeligNr2iMagen

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg driver som forhandler for sjarmtrollparty - som er homepartys der en kan kjøpe flotte treleker, spill, bøker, bamser og spa-produkter til barn, kvinner og menn [:D] Alle produktene er fair-trade produkter (håndlaget i Thailand), de er miljøvennlige og økologiske.

Er det noen i Bergensområdet som vil ha et party? Som vertinne for sjarmtrollparty får du kjøpe valgfrie produkter til halv pris, du får en flott takkegave og er med i trekningen av fine premier. Det eneste du trenger å gjøre er å invitere noen venninner, naboer, kollegaer osv. hjem til deg en kveld også kommer jeg og viser frem alle de flotte produktene som gjestene dine (og du [;)]) kan bestille hvis dere vil [:)]

Send meg PM hvis du er interessert!

Her er en smakebit av kolleksjonen til sjarmtrollparty, se mer på sjarmtrollparty.no

Brannbil                                                                     Sjørøverskip

Lekeplass                                                                  Stabletrio

Marihønestylter                    Kose"klut"                                                 Sengepynt

SPAprodukter

Kan jeg spørre om hvordan prisnivået er?

Back
Topp