bergensdamer:-)

Eg vil også på treff, men vet ikke om eg tør [8D]

ORIGINAL: Oktobermamma89

Eg vil også på treff, men vet ikke om eg tør [8D]

JOOOOO, bli med!!

Du kjenner jo noen av oss!
Jeg har kjempelyst å se Mathilde!!

Glemte å svare deg på MSN den dagen...

Vi har kjempelyst!
Har barnevelsignelse nå til søndag, så her passer det en gang fra og med tirsdag 15.febr. Du får bare komme med noen alternativer, så ser vi hva som passer!!!

Gleder meg:)

ja eg kjenner jo noen [8D] men er vel bare det at eg kan være litt sjenert i starten[8D]

men kass dag tenker dere då? [:)]

Eg kan komme :) Bare si fra hvis det blir hjemme hos deg, så kan vi jo bidra på matfronten

vist eg skal ha de her hjemme så kan eg ha de denne uken eller fra den 21 feb. er opptatt hele neste uke på formiddagen:) så da må dere bestemme dere for ka dere har lyst til :) eg har veldig lyst å treffe dere igjen :)

ja eg kjenner jo noen [8D] men er vel bare det at eg kan være litt sjenert i starten[8D]

du er ikke alene!
jeg har aldri truffet noen av disse damene i virkeligheten, har nettop begynt å bruke profilen min her inne:)

jeg er også ikke akkurat den mest frampå av alle.....forsvinner liksom litt i store folkemengder..hehe
så vi er to om det[8D]

for meg er det jo lett å komme til deg, så de i byn skal få bestemme ka de vil :)

ORIGINAL: Storetroll

du er ikke alene!
jeg har aldri truffet noen av disse damene i virkeligheten, har nettop begynt å bruke profilen min her inne:)

jeg er også ikke akkurat den mest frampå av alle.....forsvinner liksom litt i store folkemengder..hehe
så vi er to om det[8D]

hihi eg er flink til å tyte når eg først begynner [8D] men er litt skjenert i begynnelsen bare[:)]

Oktobermamma89, du kjenner jo meg[:D]
Jeg og Thea vil også være med på treff!![:)]
Om det skal være hjemme hos deg, mamma 05. og 09,
kan vi jo spleise på en lunsj[:D] Bidrar gjerne med noe mat også!!

Back
Topp