bergensdamer

turteldue

Forumet er livet
VIP
skal vi komme sammen til et treff snart?
vi begynner sakte men sikkert å komme over 12 uker.

Ja [:D] 

I'm in!![:D]
Alltid kjekt med treff[:D]
Har ferie nå da så litt uvisst når eg e hjemme, men d tar vi etter hvert[:)]

Jeg er også gjerne med [:)] jeg er den siste som runder 12 uker og det er lørdag 17 juli.. fint om vi venter til etter det [:)]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Jeg er også gjerne med [:)] jeg er den siste som runder 12 uker og det er lørdag 17 juli.. fint om vi venter til etter det [:)]

tenkte det...

ORIGINAL: turteldue

tenkte det...

supert [:D]

Er kanskje med, viss noen er i nærheten av min alder. [8D]

Hvor gamle er dere? [;)]

Høyres gøy ut:)
men er på ferie til beg av august:)
eg er 20

Kan vi ikke prøve å treffes i begynnelsen av august da?[:)]

Jeg er 21, mokkenikke er vel like gammel, og hvis ikke jeg tar helt feil er turteldue ca det samme, eller er jeg helt på jordet, jenter?[:)]

Jeg er 21, mokkenikke er vel like gammel, og hvis ikke jeg tar helt feil er turteldue ca det samme, eller er jeg helt på jordet, jenter?[:)]

ikke langt i fra... blir 20 i september.

Stemmer[:)] er jeg 21
Og cathygil 26 [8D]

Jeg kan jo nesten være moren deres[8|] er det ingen som er i nærheten av meg da? kremt 36 år[:)]

ORIGINAL: Sisken

Jeg kan jo nesten være moren deres[8|] er det ingen som er i nærheten av meg da? kremt 36 år[:)]

ALLE er velkommen!!!!

om dere er 16 eller i 40 årene!!!!!
må bare presisere det!!!

lurte på om vi skulle få forsøkt å få tatt et treff siste helgen i juli(24-25juli)?
skal nemmelig til tyrkia fra 30juli (tilsammen 15 dager)

passer helt sikkert fint for meg [:)] men superglade skulle vel på ferie? Alltid noen som ikke kan, men kunne kanskje funnet ut om det er noen måte vi kan ordne det på?[:)] Sånn at alle som vil være med får vært med [:)]

Om vi er hjemme da, så kan det være vi sniker oss med en tur.. Meg og snuppen altså..
Jeg er 23 år forresten..

Eg kan ikkje då, men det blir vel fleire treff?[:)]

Back
Topp