Bergen

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Hvor mange er vi fra Bergensområdet?

Jeg er 24 år, bor i Fana med sønnen min på snart 3 år og samboer som er 28 år [emoji4][emoji4]
Er student og jobber deltid på butikk [emoji4]

Hvor mange er vi fra Bergensområdet?

Jeg er 24 år, bor i Fana med sønnen min på snart 3 år og samboer som er 28 år [emoji4][emoji4]
Er student og jobber deltid på butikk [emoji4]
Nesttun her, så vi blir kanskje til å møtes etterhvert? [emoji4]

Jeg er 30, han 38år og dette er vår første.

Nesttun her, så vi blir kanskje til å møtes etterhvert? [emoji4]

Jeg er 30, han 38år og dette er vår første.
Vi bor på Smørås [emoji4] Ja, det kan godt hende! Helsestasjonen lager jo barselgruppe for desemberbarn så da møtes vi kanskje via helsestasjonen også... Når er din termin? [emoji4]

Nesttun her også :) 23 år og venter nr. 2 :)

Siden vi er så mange her inne. Noen som vurderer Voss?
Nei... Forrige fødsel tok fire timer fra første rie til guttungen var ute så tør ikke ta sjansen på en biltur som tar 1 time lengre denne gangen [emoji85][emoji85] og spesielt ikke i desember... Var fornøyd med personalet på KK forrige gang til tross for at det var pinse og mindre bemannet [emoji4][emoji4] Mange koselige vernepleiere og sykepleiere Vil du til Voss?

Nei... Forrige fødsel tok fire timer fra første rie til guttungen var ute så tør ikke ta sjansen på en biltur som tar 1 time lengre denne gangen [emoji85][emoji85] og spesielt ikke i desember... Var fornøyd med personalet på KK forrige gang til tross for at det var pinse og mindre bemannet [emoji4][emoji4] Mange koselige vernepleiere og sykepleiere Vil du til Voss?

Hadde en skrekkfødsel på kk i 2008. Reiste til Voss i 2013. Det var virkelig en drømm[emoji175]
Men kan nok ikke planlegge noe. Må se hvor lang tid ting tar[emoji12]

Siden vi er så mange her inne. Noen som vurderer Voss?

tror ikke jeg skal ta sjans å reise til voss. men jeg har vært veldig fornøyd med kk, har vært på storken alle 3 gangen, men hører masse negativt om føden. så der vil jeg ikke. var innom en gang, og de som var der, var skikkelig sure. tror egentlig ikke jeg kommer meg til kk en gang denne gangen

Back
Topp