Bergen tur til helgen

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Skal til bergen i helgen å da lurte jeg på om det er noen fra bergen her som vet om noen fine babybutikker i byen? [emoji4][emoji4]

Jeg skal også dit i helgen :) Skal innom småting, der vet jeg de har mye fint. Ellers tar jeg også gjerne i mot tips

Nøstebarn på midttun[emoji4] eller i sentrum kanskje?

Rumpetroll i Østre Murallmenningen ved Strandkaien har de litt dyrere merkene, det koster men er utrolig mye fint! På Galleriet er det en ren Newbie-butikk med nyyyydelig babytøy. Så har du Mor og Meg i Kong Oscars gate med både mammatøy og babytøy, litt utstyr og sånt. På Oasen senter litt utenfor byen ligger Rampetroll, der er det også mye fint!

Rumpetroll i Østre Murallmenningen ved Strandkaien har de litt dyrere merkene, det koster men er utrolig mye fint! På Galleriet er det en ren Newbie-butikk med nyyyydelig babytøy. Så har du Mor og Meg i Kong Oscars gate med både mammatøy og babytøy, litt utstyr og sånt. På Oasen senter litt utenfor byen ligger Rampetroll, der er det også mye fint!

Ja tenk at det er så masse gøye butikker i bergen! Akrobaten er også fantastisk men gjerne ikke en typisk baby- butikk.

Ja tenk at det er så masse gøye butikker i bergen! Akrobaten er også fantastisk men gjerne ikke en typisk baby- butikk.

Akrobaten kjenner jeg ikke til, hvor ligger den? :)

Friends på lagunen har også mye fint. Dyrere, så gjerne ikke der man kjøper alle bruksplaggene[emoji85]

Back
Topp