Bergen og barnehageplass

Turid Parken

Forelsket i forumet
Noen fra Bergens området som har fått svar?

Nei, men jeg fikk høre noen rykter om at INGEN i Bergen(ikke askøy ol) som er født i 06 får barnehageplass. HÅPER VIRKELIG AT DET ER USANNE RYKTER. men jeg vet jeg ikke får plass. kommer ikke til å få plass i år eller til neste år fikk jeg vite da jeg ringte å hørte[;)][:@]
men de begynte å sende ut svar den 26 til de som har fått plass.

Bor på Askøy ja..men forsto det sånn att det var det samme [8|] Her var det ingenting i postkassa, så er vel lite sannsynlig att småen får plass hvis de sender ut den 26.
Jaja..ikke så mye å gjøre med det.
Men noen må da få plass vel? Så dårlig er det vel ikke att ingen 06 barn skal få plass? [8|]

ORIGINAL: Gullet;)

ORIGINAL: ancas

Bor på Askøy ja..men forsto det sånn att det var det samme [8|] Her var det ingenting i postkassa, så er vel lite sannsynlig att småen får plass hvis de sender ut den 26.
Jaja..ikke så mye å gjøre med det.
Men noen må da få plass vel? Så dårlig er det vel ikke att ingen 06 barn skal få plass? [8|]

nei, tror det er egen søknadside for askøy, resten av familien min bor der. Her søker vi i bergen iallefall https://dexter.bergen.kommune.no/default.asp?_error=Logged_out&page=auth/common/login&operation=BO og det er jo under bergen kommune

søkte på barnehageweb jeg..

De sender visst svar ut 12 april her..ja men da er det jo greit  [:)]

ORIGINAL: Gullet;)

Svar på søknad i forbindelse med hovedopptak sendes ut ca. 12. april 2007.

står det under askøy kommune på barnehageweb.no[:D]

Fant det no [:D]

Jeg vet i alle fall om noen som har et barn født i 2006 som har fått barnehageplass i Bergen. Men jeg vet ikke når/hvor/hva de har søkt da, vet bare at hun har fått plass.

Jegt har ikke fått svar. Har søkt i privat barnehage.
Er det barnehagene selv som bestemmer vist de er privat?

Vi har fått plass. Men kommer sikkert til å få det utsatt til neste år. Hun går i park nå, og jeg kommer til å være hjemme et år, så jeg trenger den likosm ikke. Er nok sikkert noen andre som trenger den mer enn meg

Jepp vi får barnehageplass til gutte vår. Men bare fordi jeg jobber i bhg, og derfor prioritert plass

I år er det vist ingen barn under 2 år som får plass i Bergen kommune dersom de ikke er prioritert..

Back
Topp