Bergen kaller!

Mays’n

Blir kjent med forumet
Jeg er i dag 13+4 og har fått time til oul når jeg er 18+2 og det føles jo som en hel evighet til. Tror ikke jeg klarer å vente til da med å få vite om det er en gutt eller jente. Så jeg lurer på om det er noen fra Bergen som kan anbefale noen jeg kan gå til som er flink fra uke 14 ca for å se kjønn. Volvat koster jo over 2000kr. Har googlet litt og sett noen tar ca 1200kr, men om de ikke flink er man jo like langt:happy:

Jeg er i dag 13+4 og har fått time til oul når jeg er 18+2 og det føles jo som en hel evighet til. Tror ikke jeg klarer å vente til da med å få vite om det er en gutt eller jente. Så jeg lurer på om det er noen fra Bergen som kan anbefale noen jeg kan gå til som er flink fra uke 14 ca for å se kjønn. Volvat koster jo over 2000kr. Har googlet litt og sett noen tar ca 1200kr, men om de ikke flink er man jo like langt:happy:

https://ultralydklinikken.no/priser/

Jeg var her i mars. Bra utstyr og flink mann. Dessverre ble MA oppdaget her. Skulle vært rundt uke 9. Usikker på hvordan det er med ultralyd senere ifht å sjekke kjønn. Men se om du finner noe inne på siden:)

Kan virkelig anbefale ultralydjordmoren. To fantastiske damer som virkelig er gode på det de holder på med og man føler de bryr seg veldig.
De ligger i skuteviken og har billigere pris enn ultralydklinikken og volvat. Jeg har vært innom alle tre men har valgt disse flere ganger:happy: Sett kjønn i uke 13+1 med jenten og 13+6 med gutt nå:angelic:

Marsha på paradis er også utrolig flink! Hun gjorde alt hun kunne for å se kjønn i uke 12, men navlestrengen lå i veien og vi måtte gi opp etter 15 min med romstering av magen og poking av baby. Ultralydklinikken mener jeg det heter

Enig med Mortensen. Fantastisk gynekolog! Har hatt to ul hos han.

Ultralyd jordmor er super flinke! Fikk vite kjønn 13+1 nå sist.
Forje gabg og fikk vi veldig god service. De jobber selv på KK og driver dette ved siden av fordi de elsker jobben sin og vil ikke pensjonere seg :-p
Sist var jeg mye lenger på vei enn menstermin og hun skrev ned og fikset ny OUL så jeg ikke var for langt på vei, kjente oss igjen mens vi ventet der oppe og tok skikkelig godt vare på oss <3

Back
Topp