Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, bor på midttun egNesttun her
Er det noen av dere som skal ha/prøver å få keisersnitt på kk?eller som har hatt tidligere?
Prøver å få til detSkal du ha KS?![]()
Prøver å få til dethar problemer med ryggen etter noen brudd etter en bilulykke for noen år siden.. Har født to ganger etter det, og begge gangene har eg blitt kjempe dårlig i ryggen ved fødsel og i flere mndr i ettertid.. Kjenner at eg orker ikkje ryggtrøbbel enda en gang, og har derfor prøvd å få keisersnitt av medisinsk grunn. Føler de er vanskelige, og på time hos kk fikk eg beskjed om at eg måtte vere klar over at eg kunne bli steril osv.. Også kunne de jo gi meg masse smertestillende under fødsel så eg slapp å kjenne noe... Føler meg jo ikkje hørt, for er jo ikkje akurat de timene fødselen varer som er verst.. Problemet er jo at eg ikkje klarer å gå skikkelig i flere mndr etterpå... (har tatt opp til et halvt år før eg er tilbake i normal form) og føler de bare prøver å sno seg unna :-( lurer derfor på om flere har same erfaring med de som meg??