Bergen-Gørls... *TREFF*

Linken

Elsker forumet
Nytt treff snart eller`?!

Prøve å få til ett treff til uken?! [:D]

Vi er KLAAAAAAAAAAR

Vi er med[:D] Får håpe Adele ikke skriker så mye denne gangen da[;)]

ORIGINAL: Superlilje

Vi er med[:D] Får håpe Adele ikke skriker så mye denne gangen da[;)]

hehe, skrek jo ikke så mye forrige gang, hun var jo bare trøtt [:D]

Samme for meg hvilken dag, bare ikke fredag. Og på onsdag har jeg bursdag, så hvis det blir da må dere synge for meg[8D]

Kan alle utenom Mandag tror jeg [:D]

Mandag = Babysvømming her i gården [8D]

Silje, såklart skal vi synge for deg om det blir da

Tirsdag 8. passer fint her[:D]HVOR?

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

Tirsdag 8. passer fint her[:D]HVOR?

Pørfekt!!! [:D] samme for meg hvor!!

Tirsdag er supert. Samme for meg hvor også[:D] Vi snakket jo om akvariet. Eller hjemme hos noen?

ORIGINAL: Storetroll

Ååå treff! får vi være med?? [:D]

Selvfølgelig[:D] Alltid koselig med noen nye fjes[:)]

MEN HER SKAL VI TA 5 MND VAKSINEN PÅ TIRSDAG [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Får være med neste gang jeg da [:(][:(][:(][:(] (griner innvendig veldig masse)

Stemmer heller onsdag så vi kan synge for Silje [8D]

Hvis folk kan andre dager kan vi jo finne en dag du også kan være med da Pixiee [:)] For vi vil jo ha deg og Lucas med vettu. Og Adele savner buksen sin[8D]

ORIGINAL: Superlilje

Hvis folk kan andre dager kan vi jo finne en dag du også kan være med da Pixiee [:)] For vi vil jo ha deg og Lucas med vettu. Og Adele savner buksen sin[8D]

Hihi.. Ta den dagen det passer for de fleste altså.. Men jeg er med alle dager utenom Tirsdag tror jeg.. Uansett så er jeg jo med en annen gang.. Tror ikke jeg tør å gå ut dørene om han reagerer på vaksinen, sist sov han 7 timer etterpå men vet jo aldri[8D][8D][8D][8D][8D][8D]  Ja Lille Prinsessen kan ikke løpe rudt med rompa bar så alt for lenge hehehe... [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] har noen gulpekluter og som ble glemt som jeg tar med neste gang [;)]

ORIGINAL: BabyJenta2010

vi kan onsdag og vi feks kunne dradd på Lagunen?! [&:]

*dytter litt*

Nå håper jeg det blir onsdag, for nå har jeg plutselig en annen avtale på tirsdag. Men kan på tirsdag også, men må dra tidlig da..

sååå klart var mitt ærend på onsdagen 11:30, s blir ikke noe tid til treff for vår del den dagen!!! *snufs*[:'(]

Back
Topp