Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Har aldri hatt noen av de nemlig. Har fra før hatt reimatec og mini a ture . Vil ha noe nytt . Har allerede kjøpt en gullkorndress. Så var det dress nr 2 . Den skal ha først og fremst veldig god kvalitet. Gullkorn er nok gode de , og satt fint på han. Men ble også kjøpt pga den er skjønnBergans
Synes bergansdressen er lettere og litt tynnere, også har den for min gutt bedre passform, enn isbjørn sin.
Supre dresser begge to og det er vel mest smak og behag, hva man velger. Og kroppsfasong til barnet, hva som passer best.
Er han liten og tynn, ville jeg absolutt anbefalt Bergans. En smal og smidig dress, som er veldig lettOkei. Har aldri hatt noen av de nemlig. Har fra før hatt reimatec og mini a ture . Vil ha noe nytt . Har allerede kjøpt en gullkorndress. Så var det dress nr 2 . Den skal ha først og fremst veldig god kvalitet. Gullkorn er nok gode de , og satt fint på han. Men ble også kjøpt pga den er skjønnGutten blir snart 4år. Liten for alder og slank
tror vi går for mini A ture sin som hjemmedressTrenger noe slitesterkt jaEr han liten og tynn, ville jeg absolutt anbefalt Bergans. En smal og smidig dress, som er veldig lettog veldig slitesterk.
Vi har brukt reima Tec før, men går ikke tilbake etter at vi prøvde Bergans.
Den er kjempefintror vi går for mini A ture sin som hjemmedress
Den er veldig finTrenger noe slitesterkt jamini a ture er nydelig
hvordan er bergans på str?
normal men smal i modellenOkeihvordan er de på str?
![]()