Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke det teltet selv, men er nå begynt på prosjekt teltjakt selv og over alt får vi anbefalt å kjøpe telt som er berekna for 1 ekstra person. En familie på 4 bør kjøpe 5 manns telt osv. En soveplass i er telt er ofte veldig liten. 50-60 cm bredde Per pers er en telt "standar". Så ville definitivt kjøpt et litt større telt siden dere er 4Hei, er det noen som har prøvd nevnte telt?er et tremannstelt stort nok til to voksne og to barn?
Det er godt med god plass, ja! År og dag siden jeg sov i telt. En på xxl anbefalte tremannstelt til oss :/Vi har ikke det teltet selv, men er nå begynt på prosjekt teltjakt selv og over alt får vi anbefalt å kjøpe telt som er berekna for 1 ekstra person. En familie på 4 bør kjøpe 5 manns telt osv. En soveplass i er telt er ofte veldig liten. 50-60 cm bredde Per pers er en telt "standar". Så ville definitivt kjøpt et litt større telt siden dere er 4vi er 5 ( ene baby) og vi går for 6 manns telt.
De gjorde det ja. Hvor gammel er barna dine da? Kommer litt an på om dere skal i skog å mark og skal bære det med dere eller på campingplasser, men veldig kjedelig med et klaustrofobisk telt uansettDet er godt med god plass, ja! År og dag siden jeg sov i telt. En på xxl anbefalte tremannstelt til oss :/
Det er det vi også skal gå forVi har vært fire i tomannstelt. Aldri igjen, det var så trangt og vi voksene fikk vondt overalt
Da var barna 2 og 6 år, vi skal ha familietelt, med to soverom, plass til å sitte om kvelden når unger er lagt og plass til å strekke ut armer og ben.
Det er min anbefaling![]()
Barnehagealdervi får høre an annen plass. Registrerte i en gammel DM at det var en del gode tilbud på telt første uka i juni ett år, venter kanskje til da
bergans wiglo virker jo stort og romslig?
Ja virker greit detBarnehagealdervi får høre an annen plass. Registrerte i en gammel DM at det var en del gode tilbud på telt første uka i juni ett år, venter kanskje til da
bergans wiglo virker jo stort og romslig?
Da er det sikkert helt topp teltNei, tenker ikke campingplass i første omganghar ikke lyst å kjøpe så veldig dyrt heller, i tilfelle det blir lite brukt
![]()