Bergans eller Canada Goose?

*Tåka*

Elsker forumet
Jeg har begynt å tenke på vinterjakke. Denne vinteren skal jeg ikke fryse, og skal derfor investere i en supervarm vinterjakke. Jeg er en skikkelig frysepinne, og det er derfor greit å høre andre sine erfaringer. Det står mellom:

Bergans Lava Down Lady Parka

Canada Goose Trillium Parka

Jeg har den Bergansjakka og er veldig fornøyd! Varm og god og fin. Og sikkert en del billigere enn Canada goose. Pluss Bergansjakka kan vaskes, det kan ikke Canada Goose siden det er ekte pels på kraven.

Tusen takk for svar Hva betalte du for din? 

Synes cg var finest da! Ellers elsker jeg parajumpers sine jakker og boblekåper/jakker,bare synd de hsr en heeeeeelt hinsides pris!

Jeg elsker jakkene til Canada goose!! Ny er nydelige og fantastisk varme og gode!

Siden det er ekte pels på Canada Goose sine, ville jeg aldri ha kjøpt en slik. Bergans hadde jeg valgt da!

bollefjes skrev:
Siden det er ekte pels på Canada Goose sine, ville jeg aldri ha kjøpt en slik. Bergans hadde jeg valgt da!

Hvorfor ikke? Pelsen på hetten er laget av prærieulv-pels. Ulvene blir tatt av dage for å holde bestanden nede.Bedre at pelsen da blir brukt enn at den blir kastet vel? Og bestanden må holdes nede for å ikke ødelegge hele økosystemet. Det samme skjer jo i Norge bare med hjort.

Vet ikke hva min kostet, for mamma og pappa og mannen min spleiset på den i gave.

hissigproppen skrev:
Vet ikke hva min kostet, for mamma og pappa og mannen min spleiset på den i gave.

Heldige du Jeg får sjekke litt rundt nå når høstvarene begynner å komme inn i butikkene.

Kunne ikke falt meg inn å støtte Canada Goose!

De bruker ekte pels, og de plukker fjærene av gjessene levende.

NEI HUFF!

Veroniceen skrev:
Jeg elsker jakkene til Canada goose!! Ny er nydelige og fantastisk varme og gode!

Enig!!

Back
Topp