A Abigael Betatt av forumet Marsboerne 20 18 25 Jun 2017 #1 hvordan er det med å ta berg og dalbane så tidlig som vi er i svangerskapet nå. Jeg har tatt en del berg og dalbaner på ferie nå, har liksom tenkt at så tidlig er det ok, at de advarslene som er gjelder når man begynner å få mage?
hvordan er det med å ta berg og dalbane så tidlig som vi er i svangerskapet nå. Jeg har tatt en del berg og dalbaner på ferie nå, har liksom tenkt at så tidlig er det ok, at de advarslene som er gjelder når man begynner å få mage?
Persillebrille Elsker forumet Assistert-jentene Himmelbarn Septemberbarna 2019 Novemberbarna 2021 25 Jun 2017 #3 Jeg kan ikke se for meg at det kan ha noe å si så tidlig[emoji4] jeg hadde satt meg inn uten å tenke på det tror jeg[emoji4]
Jeg kan ikke se for meg at det kan ha noe å si så tidlig[emoji4] jeg hadde satt meg inn uten å tenke på det tror jeg[emoji4]
Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Himmelbarn August 2018 Septemberhjertene 2018 Februarbarna 2020 Marsboere 2020 15 Jul 2017 #4 Jeg tenker det går fint så tidlig.