lykkeligsmurf
Flørter med forumet
Det er virkelig et program som setter igang følelser. Kommer ofte noen tårer på disse damene sine vegne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de damene er så sterke. Så utrolig vakker den gutten var. En skikkelig plugg av en unge. Herlig.lykkeligsmurf skrev:
linusisvingen skrev:
Tror egentlig vi mødre har det i oss alle. Når man er i en slik situasjon gjør man bare det man må gjøre! Utrolig hva vi er i stand til=)
Jeg har faktisk ikke "turt" å se det før i dag, fordi jeg er veldig lettrørt og...historier om graviditeter som ikke utvikler seg som normalt er litt "for nært" kjenner jeg.Melkeplett skrev:
Men jeg så det i dag, gråt meg gjennom hele...men det var et utrolig fint program
Jeg er utrolig lei meg for at det ikke kommer flere episoder!! Kunne gjerne sett 100 til! :)Live2Learn skrev:
Hun hoved jm som forteller osv, hun er jo sååå god <3 <3 <3
lykkeligsmurf skrev:
Jeg har faktisk ikke "turt" å se det før i dag, fordi jeg er veldig lettrørt og...historier om graviditeter som ikke utvikler seg som normalt er litt "for nært" kjenner jeg.Melkeplett skrev:
Men jeg så det i dag, gråt meg gjennom hele...men det var et utrolig fint program
Det er et av de beste programmene jeg har sett når det gjelder gravide og fødsler. Alle legene, jordmødrene og resten av personalet virker som noen enestående personer. Og mødrene er noen av de tøffeste jeg har "møtt" på. Sterkest var den historien om det paret som hadde prøvd i 18 år og ikke fått reise hjem med en levende baby,men denne gang fikk de. DET var tøft det..