"Beretningen om begynnelsen"

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Dette er et program jeg virkelig ønsker å få med meg. Gleder meg til å se den, men vet tårene kommer til å komme. Griner bare jeg ser reklamen for programmet.

Noen andre som skal se på i kveld?
 
håper på å få sett det, men skal treffe studiegruppa mi ikveld.. 

Nå i mars så kommer fødeavdelingen tilbake på tvNorge! Det skal jeg også se! 
 
 Når og hvilken kanal? Vil se :)
 


smama skrev:
 Når og hvilken kanal? Vil se :)


Er på tv2 i dag kl 21.45. Så klipp fra programmet på God Morgen Norge i dag og det ser helt fantastisk ut.
 
Jeg har grenet 2 x allerede bare å se på God Morgen Norge...det blir sikkert sterkt og flott på samme tid....
 
Jeg skal også se det, selv om fornuften sier meg at jeg ikke burde. Har lest litt om hva som skjer i dagens episode, og kleenexpakken står klar :-P
 
Jeg tenker at det er sterke historier og både triste og gode opplevelser som kommer frem i programmet. Men jeg tenker for min del at det er godt å se hvordan de som trenger blir tatt hånd om, og hvordan de som jobber slike steder virkelig vil hjelpe og jobbe et slikt sted..

Jeg gleder meg, men gruer meg og til de sterke historiene da de er 100 x sterkere nå enn om jeg ikke hadde vært gravid..
 
Har og veldig lyst til å følge med på denne serien, men tror nok jeg er litt for sart og nervøs for tiden at jeg heller bare tar det opp, også får jeg se på det siden. Orker ikke noen flere bekymringer. Er over nervøs nok fra før.
 

Vet ikke om jeg får sett det... 

Krasjer jo med Lillyhammer! 

Og med CSI! 

Og siden samboer legger seg tidlig, så må vi ta opp Lillyhammer, og da får jeg ikke tatt opp CSI eller beretningen... Så må tenke litt på det der gitt... 

 
Jeg skal ikke se. Greier nesten ikke å se reklamen...
 
Takk for tipset :D
Tok å programerte det, så kan jeg se det på formiddag når jeg er alene.
Sånt er ikke noe for mannen her i huset :P
 
''Lilyhammer'' kan en jo se på nrk.no rett etter sendetid på tv'n :) Det bruker vi å gjøre, for jeg bruker å se på ''Unge mødre'' også. Synes det er helt okei underholdning ;p
I kveld skipper jeg nok ''Unge mødre'', for jeg skal helt klart få med meg programmet på tv2 :)
 
Vi har ikke tv kanaler. Så jeg sitter egentlig bare og ser gjennom masse spennende greier på nrk nett tv og det jeg finner interessant på tv3 sin side. tvnorge var jo unødvendig dyrt å se via nett, og det er helt sikkert tv2 også.

Men det høres jo spennende ut, da. Er den kanskje egentlig engelsk/amerikansk så jeg kan finne den et annet sted, og hva heter den da i såfall?
 
Hvilken serie/episode er dette? Har tydeligvis gått glipp av noe her ;-P
 


Klatremus Lillemann skrev:

Vet ikke om jeg får sett det... 

Krasjer jo med Lillyhammer! 

Og med CSI! 

Og siden samboer legger seg tidlig, så må vi ta opp Lillyhammer, og da får jeg ikke tatt opp CSI eller beretningen... Så må tenke litt på det der gitt... 



Haha, nå måtte jeg le her:) Hørtes akkurat ut som her hjemme...Må også ta opp Lillyhammer fordi sambo må legge seg tidlig:P Et annet program kræsjer også-men det får så være..Beretnigner og begynnelser skal jeg se samme hva!! (Snakk om luksusproblemer!!) :P:P Blir helt gææærn av å ha opptaksdekoder av og til, blir jo den tv slaven til tider:)
 


Mortania skrev:
Vi har ikke tv kanaler. Så jeg sitter egentlig bare og ser gjennom masse spennende greier på nrk nett tv og det jeg finner interessant på tv3 sin side. tvnorge var jo unødvendig dyrt å se via nett, og det er helt sikkert tv2 også.

Men det høres jo spennende ut, da. Er den kanskje egentlig engelsk/amerikansk så jeg kan finne den et annet sted, og hva heter den da i såfall?

Den er nok ikke engelsk/amerikansk, for den handler om gravide med kompliserte svangerskap som havner på høyrisikoavdeling/obs.post på Ullevål sykehus.
 
Noen som ripper den og laster den opp på pireatebay da eller? XD
 
Jeg skal se. Har satt på alarm på klokka, for å få det med meg.

Etter at jeg ble kontaktperson for Amandaprosjektet har jeg hørt om mange rørende historier om risikosvangerskap, fortidlig-fødte, triste skjebner og vakre solskinnshistorier.

For meg blir det programmet litt terapi, så kanskje jeg kommer ut av boblen min. Ting er kjipe her for tiden, og jeg trenger å se at jeg har det veldig, veldig bra.

Og jeg liker å lære om slike ting.

Mortania- Tipper det legges ut på TV2-sumo.
 
for ett fint program.. dette skal jeg følge med på.. tårene rant gjennom programmet men det verste for meg var selve fødselen av den dødfødte og det å se den ligge inni teppet livløs.. og selvfølgelig begravelsen.. virket som det var pappan som fikk det største sjokket der.. blir jo real for fedrene når babyene kommer ut.. vi mødre får jo kjenne på den følelsen hele svangerskapet og bli kjent med babyen.. så jeg skjønner at hun hadde grått ferdig.. 

kommer jordmødrene tilbake??? JIPPIIIIIIIIIIIII :D 
 
Dette var et fantastisk program. Tårene rant av glede og sorg, men fantastisk herlige historier. Dette må følges med på videre helt klart. TV2 Sumo er et hot tips til dere som ikke fikk sett i dag. Koster penger, men jeg mener denne dokumentar serien er verdt de kronene
 
Back
Topp