Beresele?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Sist lånte jeg en sånn baby bjørn beresele, men følte ikke at hun satt noe godt i den og ikke var den noe behagelig å gå med heller.

Men vurderer å prøve igjenn denne gangen.

Har sett litt på den ergobaby 360.
Noen som har erfaring med den eller andre de vil annbefale? Ble det bruk?

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Har ikke 360 men den vanlige ergoen. Bruker den mye. Mye lettere å slenge mini i den når vi skal trø i butikker feks enn å drasse vogna ut av bilen. Han blir ikke like fort utålmodig heller når han får sitte oppi der. Sover fint i den selen også, da tar jeg bare på sovehetta.


Februar-14 mamma <3
 
Jeg har ergobaby 360 og er kjempe fornøyd :) Vi har brukt den mye!
 
Manduca! Elsker den og bruker den masse. Ellers har det kommet en ny på det norske markedet som heter lennylamb. Synes de er så fine så kunne godt tenkt meg en sånn. Sjekk instinktsmor.no for lennylamb og bereglede.no for manduca.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har en vanlig ergobaby og er kjempefornøyd med den! Kunne godt tenkt meg ergobaby 360 :) utenom har eg et ergobaby bæresjal som e godt å bruke og :)
 
Må ta meg en tur oppå barnas hus å høre om heg kan få prøve den ergobaby 360 tror jeg :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Vi har Ergobaby 360, er veldig fornøyd med den. Baby sitter veldig fint og sovner raskt med en gang vi setter han i den :) Vi har en gutt som er veldig avhengig av kroppskontakt, det er derfor kjempedeilig med en god bæresele som jeg vet er ergonomisk riktig. Da får jeg gjort husarbeid etc. mens lillegutt koser seg :Heartred
 
Så bra :)
Så orginal ergobaby koster litt over 1099 med nyfødt pute.
Men 360 koster 1299 + 299 for nyfødt pute.
Er 360 verd de ekstra kronene? :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Så bra :)
Så orginal ergobaby koster litt over 1099 med nyfødt pute.
Men 360 koster 1299 + 299 for nyfødt pute.
Er 360 verd de ekstra kronene? :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja! Jeg hadde orginal ergobaby, solgte den til fordel for 360! Bedre å ha den på og mini sitter bedre i den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja! Jeg hadde orginal ergobaby, solgte den til fordel for 360! Bedre å ha den på og mini sitter bedre i den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk for svar :)
Ja da er den verd de ekstra pengene :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jeg la min elsk på ringslynge og sjal da mellomste (enda minste) var liten.. Og gikk etterhvert over til Mei tai til han var bra stor. Hadde babybjørn (orginal type for 12 år siden) til elste, den ble ikke brukt da hun hang og slang følte jeg...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Jeg tenker at forskjellig bæretøy passer til forskjellige personer, så det lønner seg å prøve med baby i. Kanskje noen på barselgruppa di har noen du kan prøve? Eller spørre i butikken?
Jeg fikk høre at ergo passer best de som er litt høyere og slanke, mens manduca passer best til de som er litt lavere. Hvertfall når det gjelder bæring på ryggen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenker at forskjellig bæretøy passer til forskjellige personer, så det lønner seg å prøve med baby i. Kanskje noen på barselgruppa di har noen du kan prøve? Eller spørre i butikken?
Jeg fikk høre at ergo passer best de som er litt høyere og slanke, mens manduca passer best til de som er litt lavere. Hvertfall når det gjelder bæring på ryggen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Tusen takk for svar :) Ja da venter jeg til baby kommer å prøver med han i :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Jeg tenker at forskjellig bæretøy passer til forskjellige personer, så det lønner seg å prøve med baby i. Kanskje noen på barselgruppa di har noen du kan prøve? Eller spørre i butikken?
Jeg fikk høre at ergo passer best de som er litt høyere og slanke, mens manduca passer best til de som er litt lavere. Hvertfall når det gjelder bæring på ryggen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Stemmer nok det ja. Jeg har vanlig ergobaby, og har vært fornøyd med den til nå. Men nå har mini blitt endel tyngre og da sklir hoftebeltet opp i ryggen. Ikke særlig behagelig! Og sambo passer ikke ergobabyen i det hele tatt.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Stemmer nok det ja. Jeg har vanlig ergobaby, og har vært fornøyd med den til nå. Men nå har mini blitt endel tyngre og da sklir hoftebeltet opp i ryggen. Ikke særlig behagelig! Og sambo passer ikke ergobabyen i det hele tatt.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Skal ikke være enkelt. Jeg er kjempefornøyd med manduca, men etter to timer bæring på mandag har jeg fått gnagsår på hoftekammen på begge sider! Det beste er visstnok å ha flere typer bæretøy slik at man kan variere belastningen.
Skulle gjerne lært meg å knytte vevd sjal slik at jeg kunne variere.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har Ergobaby 360 og spedbarnsinnlegget. Superfornøyd! Anbefaler den altså :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har et bæresjal som jeg har brukt mye. Ungene har storkost seg der, og det har passet meg veldig bra. Husker jeg hadde eldstemann i sjalet i 2 timer på Ikea da han var ca 1 år gammel. Ble ikke sliten før helt på slutten, og han var kjemperolig! Har ikke prøvd bæreseler da, så skal ikke uttale meg om hva som er best. Tror det varierer fra person til person og alt etter behov...
Har også en ringslynge jeg har brukt en del etterhvert som de ble større. En enkel måte å bære ungen på samtidig som man har hendene fri :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp