Beregne termin etter icsi/ivf?

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Er veldig usikker på dette med termin no altså.. St. Olavs reknar at ein er 2 veker på veg ved innsett, men det vil i praksis seie at eg testa positivt 3+2, noko som er veldig usannsynlig. Dersom eg regnar frå unnfangelse, som altså er uttaksdagen, er min termin 31. juli. Med St.Olav sin regnemåte blir termin 2. august. Det er vel mest korrekt å regne frå unnfangelse? Eller?

Jeg er også litt usikker. Jeg hadde selv regna meg frem til termin 1. august. Hadde uttak 5.11 og innsett 7.11. Da jeg snakka med dem i Haugesund i dag satte de termin til 2. august på meg også...

Min termin ble regnet fra uttak :)

Jeg er også litt usikker. Jeg hadde selv regna meg frem til termin 1. august. Hadde uttak 5.11 og innsett 7.11. Da jeg snakka med dem i Haugesund i dag satte de termin til 2. august på meg også...

Då har dei regna at du var to veker på veg dagen mellom uttak og innsett da?

Eg hadde uttak 4. og innsett 6. nov. Kanskje eg berre skal sette 1. august, så blir det midt mellom her og :) Skal på ul 16. desember, på eit anna sjukehus, så kanskje får eg ein skikkelig dato å forholde meg til då. Rart det er så ulike praksisar på ulike klinikkar da..

Jeg hadde uttak 7.10 og insett 9.10 jeg har fått termin dato 3.07.2015 etter ultralyd i går i ullevål. Jeg er 8uke + 2 dager gravid.

Har vel egentlig ikke fått termindato. Men var på UL da jeg var 6+4 ift at uttaksdagen var 2+0. På UL sa han at jeg var 6+3, så da har jeg gått ut fra det jeg. Skal tilbake på UL da jeg er 11+2, så får høre hva de sier da. Men jeg er 7+5 nå, termin 7.juli ;)

på meg har de alltid regnet dagen mellom uttak og innsett som befruktnimgsdag (2+0), Det har stemt med ultralyd uke 18..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp