Benytter dere mat"butikker" på nett?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Nei, gjør ikke det. Men dersom jeg hadde kunnet gå inn på "kiwi.no" og klikket inn handlelisten min og fått det levert i en sikker boks med kjøling/frys her hjemme så hadde jeg gjort det :)

Ikke helt matbutikk, men bestilte frokost på døren til foreldrene mine i helgen, fra morgenlevering.no. Veldig gode produkter, og ingen ekstra pris for frakt. Bakeproduktene koster heller ikke mer enn om en skulle kjøpt hos bakeren selv. Kommer garantert til å bestille derfra om vi feks trenger brød til frokost en dag.

Er det dagsferskt brød? Kan man bestille et tidspunkt?
Vurdere å bestille brød, kaffe og juice til broren min på lørdag :)

Har nettopp bestilt fra morgenlevering.no nå, og så til min store forskrekkelse at det står (på ordremailen) at varene leveres i postkassen ELLER der hvor du ellers mottar pakker?!?!? :O WHAT! Risikerer jeg å måtte hente rundstykkene mine på posten i morgen, vegg i vegg med kiwi?! :D Hahaha....!
Det får jeg håpe du slipper!! Vi bor i blokk, og alle gangene vi har bestilt har brødet ligget på dørmatta når vi stått opp :) i ukedagene skal det komme før kl. 0700 dagen etter om du har har bestilt før kl. 2100 dagen før.

Hvordan er prisene i forhold til butikkene?

Jeg syns egentlig det er ok å handle jeg. Har vi veldig god tid, tar jeg med barna på veien fra barnehagen, ellers handler jeg på veien til barnehagen :p

Nei, det har vi aldri prøvd :)

Prøvd matKASSE, men liker best å handle maten i butikk. Kanskje det blir aktuelt den dagen jeg er høygravid eller i barselperioden da mannen ikke har bil/lappen (og det er litt upraktisk å bære masse mat langt) :)

Men ser ikke vitsen i en normal hverdag.

Hadde det vært noen bra tilbud av dette her, så hadde jeg nok gjort det ja :P Jeg liker ikke å handle i det hele tatt..

Nei.
Er ikke det mest i storbyene de leverer eventuelt? Sjekket ut noen som leverte varmt brød hver morgen (husker ikke hva de heter) men siden jeg bor 15 min utenfor Oslo leverte de ikke.. Standar!

Nei.
Er ikke det mest i storbyene de leverer eventuelt? Sjekket ut noen som leverte varmt brød hver morgen (husker ikke hva de heter) men siden jeg bor 15 min utenfor Oslo leverte de ikke.. Standar!

Jeg bor 40 min unna oslo ca og her leverer de fleste ;)

Back
Topp