Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt matbutikk, men bestilte frokost på døren til foreldrene mine i helgen, fra morgenlevering.no. Veldig gode produkter, og ingen ekstra pris for frakt. Bakeproduktene koster heller ikke mer enn om en skulle kjøpt hos bakeren selv. Kommer garantert til å bestille derfra om vi feks trenger brød til frokost en dag.
Det får jeg håpe du slipper!! Vi bor i blokk, og alle gangene vi har bestilt har brødet ligget på dørmatta når vi stått oppHar nettopp bestilt fra morgenlevering.no nå, og så til min store forskrekkelse at det står (på ordremailen) at varene leveres i postkassen ELLER der hvor du ellers mottar pakker?!?!? :O WHAT! Risikerer jeg å måtte hente rundstykkene mine på posten i morgen, vegg i vegg med kiwi?!Hahaha....!
Nei.
Er ikke det mest i storbyene de leverer eventuelt? Sjekket ut noen som leverte varmt brød hver morgen (husker ikke hva de heter) men siden jeg bor 15 min utenfor Oslo leverte de ikke.. Standar!