Benytter dere mat"butikker" på nett?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Isåfall hvilke? Er dere fornøyde? Og om ikke, hva er dere ikke fornøyde med?

Vi prøvde kolonial.no, men da både løk og sjampinjong var råttent og muggent, så fikk vi ikke akkurat et godt førsteinntrykk. Vi fikk refundert pengene for varene og gitt en tilgodelapp på 89kr, altså gratis frakt på neste bestilling.

Ikke helt matbutikk, men bestilte frokost på døren til foreldrene mine i helgen, fra morgenlevering.no. Veldig gode produkter, og ingen ekstra pris for frakt. Bakeproduktene koster heller ikke mer enn om en skulle kjøpt hos bakeren selv. Kommer garantert til å bestille derfra om vi feks trenger brød til frokost en dag.

Vurderer kolonial.no og retthjem.no, men den ene er overpriset og den andre har lite utvalg.

Så vi landet på nei siden før jul.

Mulig de forbedrer seg og at vi da hopper på.

Veldig fornøyd med kolonial.no :)

Også veldig fornøyd med kolonial.no

Venter på at noen åpner for levering hit, så skal de prøves. :)

Kolonial.no her også! Veldig fornøyd.
I tillegg er det noe som heter morgenlevering.no, hvertfall her i Oslo, hvor vi bestiller brød på døra om vi er litt late :p

Kunne godt tenkt meg det ja. Desverre så har ikke jeg det tilbudet her jeg bor.

Så lei som jeg er av å handle( ukeshandler), så kunne jeg faktisk tenkt meg å handlet på nett. Men den muligheten har vi ikke, enda.

Jeg tør ikke!
Er så kresen på kvaliteten til frukt og grønt at jeg fint kan dra innom fire butikker for å få tak i alt jeg trenger til vanlig, så å la vilt fremmede plukke det er bare uaktuelt!

Kolonial.no her også! Veldig fornøyd.
I tillegg er det noe som heter morgenlevering.no, hvertfall her i Oslo, hvor vi bestiller brød på døra om vi er litt late :p
Har nettopp bestilt fra morgenlevering.no nå, og så til min store forskrekkelse at det står (på ordremailen) at varene leveres i postkassen ELLER der hvor du ellers mottar pakker?!?!? :O WHAT! Risikerer jeg å måtte hente rundstykkene mine på posten i morgen, vegg i vegg med kiwi?! :D Hahaha....!

Har aldri prøvd. Men kunne tenkt meg det :)

Så lei som jeg er av å handle( ukeshandler), så kunne jeg faktisk tenkt meg å handlet på nett. Men den muligheten har vi ikke, enda.

Vi og ukehandler, eller har starta med det for noen uker siden pga ekstemt forbruk... Bestiller fra kolonial.no siden jeg hater å gå i butikken :p er veldig fornøyde med både utvalg og pris, vi bor laaaangt utpå landet så da leverer de vel overalt :p

Vi og ukehandler, eller har starta med det for noen uker siden pga ekstemt forbruk... Bestiller fra kolonial.no siden jeg hater å gå i butikken :p er veldig fornøyde med både utvalg og pris, vi bor laaaangt utpå landet så da leverer de vel overalt :p
Jeg må nok sjekke det ut ;) Tenk så lettvint da :)

Ja, hver eneste uke. Jeg skjønner ikke hvordan man har tid til å gå i butikken.

Å handle i butikk er ikke noe jeg prioriterer i hvertfall.

Back
Topp