Bens mamma

*Laila*

Forumet er livet
Fått tlf fra klinikken enda??[:D]

ja, ringte halv ett og kunne fortelle at 17 av de 20 viste tegn til befruktning.. så jeg er spent på hva de kan fortelle i morgen[:)]

Oioi skal si du er heldig.

har inntrykk av d ja.. bare håper de er av god kvalitet!

Laila eller noen av dere andre som har lykkes, eller vet:

Hvordan regner man termindato ved prøverør?[8|]

Oioi, så bra. Blir spennende med oppdatering imorra.
krysser alt som krysses kan.

Ojjjjjjjjj det supert resultat[:D]krysser fingrene for mange kvalitets egg til i morgen[;)]
ang termin,har jeg regnet ut at jeg var 2 uker på innsett dagen,så får jeg bare se ved ul om jeg blir korrigert frem med 1-2 dager,hvis det telles fra uttaksdagen/befruktninga isteden[:)][:)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Ojjjjjjjjj det supert resultat[:D]krysser fingrene for mange kvalitets egg til i morgen[;)]
ang termin,har jeg regnet ut at jeg var 2 uker på innsett dagen,så får jeg bare se ved ul om jeg blir korrigert frem med 1-2 dager,hvis det telles fra uttaksdagen/befruktninga isteden[:)][:)]

Ok, det er vel slik man regner ja sikkert. UL er jo den endelige terminen. Skal du ha første ul snart?

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~~Laila~~

Ok, det er vel slik man regner ja sikkert. UL er jo den endelige terminen. Skal du ha første ul snart?

Ja jeg skal ha ul både onsdag og torsdag neste uke jeg[8D]ble liksom dobbelt opp på samme tid.Torsdag er d ul på fertilitetsklinikken,vanlig praksis ved ivf å ha ul i uke 7.Også var jeg hos fastlegen tidlig denne uka,og fikk hun til å sende henvisning til gynekologen min for oppfølging iht livmorhalsen min og cerclage,og de ringte i går kveld,kom opp en avbestillt time onsdag den 13 som jeg kunne ta,men d er jo greit det[;)]Da får jeg en kikk 2 dager neste uke[8D]hihi...gleder meg[:D][:D]

spennende! [:)]

Back
Topp