jentungen79
Glad i forumet
Skal ha en benk i entreen, og vurderer å lage av IKEA skap. Noen som har gjort dette og som har bilde? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tf
Vi har gjort det på kjøkkenet, men får desverre ikke til å legge inn bilde :(
Men vi laget en ramme som vi skrudde fast i gulvet (bare av vanlig plank, et par cm høyde), kjøpte tre IKEA-skap som vi festet "opp-ned" til rammen og la en malt og pusset sponplate oppå. Har også sitteputer på den og pynteputer 40x60 cm i ryggen.
Kjøpte sånne:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19853626
ORIGINAL: Tinetare
Dette har vi også planer om bare gangen blir ferdig. Fikk tips om de skapene som er over kjøl/frys, med en solig ramme under og en benkeplate over. Men skulle gjerne hatt skuffer (og ifølge Katina er det mulig :-)). Lurer derfor på om Katina brukte vanlige IKEA kjøkkenskuffer og skapdører og fikk dette til å henge sammen og passe inni skapet? Hvis det går blir det enda finere i gangen.
Jeg lurte på å bruke IKEA skuffer og skuffefronter men de er noen cm lavere en skapet, så da må vi ha list øverst og i tillegg er skuffefrontene mye dyrere fordi man må kjøpe to i forskjellig størrelse.
ORIGINAL: Annicken
følger veldig m her - håper på skikkelig forklaring og bilder =)=)
ORIGINAL: Tinetare
Dette har vi også planer om bare gangen blir ferdig. Fikk tips om de skapene som er over kjøl/frys, med en solig ramme under og en benkeplate over. Men skulle gjerne hatt skuffer (og ifølge Katina er det mulig :-)). Lurer derfor på om Katina brukte vanlige IKEA kjøkkenskuffer og skapdører og fikk dette til å henge sammen og passe inni skapet? Hvis det går blir det enda finere i gangen.
Jeg lurte på å bruke IKEA skuffer og skuffefronter men de er noen cm lavere en skapet, så da må vi ha list øverst og i tillegg er skuffefrontene mye dyrere fordi man må kjøpe to i forskjellig størrelse.
ORIGINAL: *Lindus**
Jeg har veldig lyst til å se bilder! [:D]
ORIGINAL: fersken1
man pleier å bruke ramme under for å få festet det til vegg og gulv om du forstår også for at det skal bli lett å få skuffer skap til å gå lett og rett og ikke sige ned. det sa snekkeren til oss når vi festet våre.