Bengal katt

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Noen her inne som har eller har hatt bengal katt? Erfaringer? Vi får ei 12uker ganmel bengal jentepus neste helg :)

De er veldig sosiale, prater mye, er nysgjerrige og elsker og utforske ALT som er i huset. Veldig aktive og lite aggressive!
Bengalkatten er ikke som en vanlig huskatt kan man si

Anbefaler å ta en titt på katteprat. Der får du mye fint av tips og råd når det gjelder katt og rasekatter. :-)

Vil i allefall gratulere deg, holdt på å kjøpe en for noen år tilbake og jeg liker fortsatt de kattene. Utrolig flotte.

wesila skrev:
De er veldig sosiale, prater mye, er nysgjerrige og elsker og utforske ALT som er i huset. Veldig aktive og lite aggressive!
Bengalkatten er ikke som en vanlig huskatt kan man si

signerer denne. vurderte rasen en gang men tror det er en litt for aktiv katt for meg. skulle kjøpe ei venninne til min rolige søvnige ragdoll, så da ble det en maine coon. hun er også rolig. men ei skravlebøtte da. begge er veldig sosiale:) men de krever ikke action hele tiden liksom

*zimzum* skrev:
Er ikke det den rasen som passer for de som er allergiske også? =)

Ikke for alle som er allergiske, men for noen så går det bra :)

Takk folkens :) vi håper det blir fint. At hu er en aktiv rase går sikkert fint sammen med min aktive sønn ;)

Venninna mi har en sånn katt. Den er, som sakt over her, sosial og aktiv.
De har en del energi som skal ut og er veldig lekne.
Bare pass på klørne og tennene. Aldri opplevd makan til skrape ting. hehe. Jeg som trodde min katt hadde skarpe klør.

Men de er fantastiske katter :)

Back
Topp