Bemfola

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
Ehm.. idag satte jeg sprøyta og jeg er godt kjent med subkutane injeksjoner.. men er det flere enn meg som opplever at det faktisk lekker av sprøytene? Skjedd to ganger nå.. redd jeg ikke får hele dosen.. det her er snakk om når den settes, ikke klargjøres..
 
Jeg opplevde dette nå nylig ved stimulering av bemfola. Den ene sprøyten min så rant alt nedover magen, måtte ta en ny. Leste etterpå at nålen ikke skal skrues på bare klikkes på og at den må bli tatt med 90 grader. Når den faila hadde jeg tatt den på 45 slik fyremadel skal. Gikk visst litt i surr!
 
Jeg opplevde dette nå nylig ved stimulering av bemfola. Den ene sprøyten min så rant alt nedover magen, måtte ta en ny. Leste etterpå at nålen ikke skal skrues på bare klikkes på og at den må bli tatt med 90 grader. Når den faila hadde jeg tatt den på 45 slik fyremadel skal. Gikk visst litt i surr!
Jeg klikka den på men kan jo ha vært noe med det.. skal være nøyere i morgen for fikk i meg en god del.. men takk, da er det ikke bare meg det har skjedd med :)
 
Skjedde med meg også første gang jeg satt Bemfola :) Gikk fint de neste dagene etter at jeg leste det som stod, slik som hun over skriver.
 
Samme skjedde meg og, fikk streng beskjed om å ikke ta en ny av klinikken, men at det var en kjent feil ved bemfola , at det kunne lekke ut væske av den
 
Samme skjedde meg og, fikk streng beskjed om å ikke ta en ny av klinikken, men at det var en kjent feil ved bemfola , at det kunne lekke ut væske av den
Takk, var på leting etter svar. Da dagens dose rant nedover magen - tenker mesteparten rant. Er dag 7 på sprøyte, og har bare opplevd en gang tidligere at det har skjedd, men da var det snakk om liten mengde. Idag tror jeg det var alt. Men da setter jeg ikke ny.
 
Back
Topp