Mammalaila
Glad i forumet
Hei 
Fikk beskjed i dag at jeg skal på kort protokoll ved neste mens om ca 14 dager. Ble litt satt ut av at vi fikk inn så fort at jeg har glemt mesteparten av det som blei sagt
Men, tror hu sa jeg skulle på noe som het bemfola. Det har jeg ikke gått på før. Er det i stedet for gonal f? Er det vanlig at de bytter sånn? Hva er forskjellen i så fall? Tok et raskt google søk og ser det er ferdigfylt penn det også. Hadde håpa den var i stedet for cetrotide, at jeg slapp å bruke den denna gangen. For den syns jeg var så skummel at jeg farta fram og tilbake til legekontoret hver dag så de kunne sette den på meg, og på legevakta når det var helg
Så hadde jo vært gull om det bare er snakk om ferdigfylte penner denna gangen. Men er den i stedet for gonal f så får jeg vel de skumle cetrotide sprøytene i tillegg 
Her i gården er det mannlig faktor som er problemet.
Fikk beskjed i dag at jeg skal på kort protokoll ved neste mens om ca 14 dager. Ble litt satt ut av at vi fikk inn så fort at jeg har glemt mesteparten av det som blei sagt
Her i gården er det mannlig faktor som er problemet.

Satt liksom et kvarter med gonalen i hånda rett over mageflesket for at hånda mi skulle dytte inn den forbanna sprøyta sist. Hver eneste kveld. Hånda levde sitt eget liv kan man si